حالت تاریک
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛

2 جریان اصلی در انتخابات حضور دارند

2 جریان اصلی در انتخابات حضور دارند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:در انتخابات پیش رو دو جریان اصلی حضور دارند، جریان نخست ارتجاع و جریان دوم جریان امتداد است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی خضریان شامگاه چهارشنبه در همایش حامیان کرمانشاهی سعید جلیلی، اظهار داشت: آقای جلیلی پیغامی داشتند و فرمودند مسیری را که شروع کردیم بدون تردید تا انتها پیش خواهیم رفت و تردید نکنید که جریان انقلاب در آستانه تعبیر گرفتن مسئولیت دولت ریاست جمهوری چهاردهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تردید به خودتان راه ندهید که تردید بزرگ‌ترین دشمن و سست‌کننده این جهاد مومنانه است از این لحظه تا پایان روز هشتم تیرماه هیچ اما و اگری وجود نخواهد داشت و این مسیر ادامه دارد.

خضریان اذعان کرد: در انتخابات پیش رو دو جریان اصلی حضور دارند، نخست جریان ارتجاع و دوم جریان امتداد، در زمان انتخابات دوره شهید رئیسی همین شک و شبه‌ها ایجاد شد و برخی دو نامزد انتخاب کرده بودند و همین شک و شبه‌ها مانع جوشش جریان انقلابی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس، تأکید کرد: جریان ارتجاع یعنی بازگشت به ۷۰۰ کشته در روز برای بیماری کرونا یعنی حضور مسئولان مسئولیت‌ناپذیری که کشته‌های آن از متوسط دفاع مقدس جلوتر رفت و کشور را معطل واکسن کردند، ارتجاع یعنی وزیر مسکن که در خانه خود زندگی می‌کرد و خانه‌های مردم را مزخرف می‌دانست.

وی در ادامه افزود: ارتجاع یعنی برابر شدن نرخ ارز و فقیر شدن مردم، یعنی حاکم شدن گردن‌کلفت‌های فاسدی که بعد از هشت سال مسئولیت، گفتند ما کاره‌ای نیستم و کشور را برای مذاکره با آمریکا و دروغ لغو همه تحریم‌ها و اروپا‌گردی و آمریکاگردی معطل کردند و سفره مردم روز به‌ روز کوچک‌تر شد.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: ارتجاع یعنی تعطیلی ۷۰۰ کارخانه و حضور ژنرال‌های بی‌مسئولیتی که با سوءاستفاده از قومیت‌ها و جنسیت‌ها، آرامش را از جامعه گرفتند و دیوار بزرگی برای جدا کردن سرمایه‌داران از مردم عادی کشیدند.

خضریان بیان کرد: در مقابل جریان ارتجاع، جریان امتداد وجود دارد که یعنی ادامه مسیر شهید رئیسی، رئیس جمهوری که بدون ادعا با بازکردن گره‌های در سیاست خارجی کلان، خلاف جریان ارتجاع گره‌ها را بدتر گره نزدند، سه سال از مردم مشکلات را شنیدند اما هیچ مسئولی بهانه نیاورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان امتداد یعنی مسئولیت‌پذیری، جان دادن برای مردم، یعنی جمعه‌های بدون تعطیلی، یعنی مجموعه مظلومیت‌های شهید رئیسی، یعنی مقابله با فساد، یعنی طبقه نداریم ترک و کرد و فارس نداریم و دو قطبی با مقام معظم رهبری وجود ندارد.

خضریان در پایان گفت: همه ستادهای جبهه انقلاب موظف هستند که تا ۴۸ ساعت آینده جریان ارتجاع و امتداد را تبیین کنند و این دو جریان را به هر نحوه‌ی که می‌توانند توضیح دهند، امروز آقای جلیلی در صحنه حضور پیدا کرد و این قیام ملی را که با آقای رئیسی شروع کرد و از این پس نیز مسیر شهید خدمت را ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از