حالت تاریک
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) خبر داد:

نمایش دستاوردهای سپاه کرمانشاه در نمایشگاه «آسمان اقتدار»

نمایش دستاوردهای سپاه کرمانشاه در نمایشگاه «آسمان اقتدار»

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه «آسمان اقتدار» که عصاره‌ای از توانمندی‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی را نشان می‌دهد از فردا چهارشنبه پنجم مهر بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ سعید بهشتی‌راد عصر امروز سه‌شنبه 4 مهرماه در نشست خبری نمایشگاه آسمان اقتدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارک شاهد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به برکت خون شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس که همین نمایشگاه تجلی عینی آن است، دشمن حتی خواب حمله نظامی به ایران اسلامی را نخواهد دید.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمنان در جنگ هشت ساله با سه هدف نابودی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و جدا کردن تمام یا بخشی از ایران عزیز به این کشور حمله کردند و صدام که یک فرد شهرت‌طلب و لجوج بود می خواست مرزهایش را گسترش دهد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس همه آحاد مردم تمام قد به کمک نیروهای مسلح و بسیج به میدان آمدند و با تمام توان و قدرت از خاک ایران اسلامی دفاع کردند. در آن زمان دست ملت ایران خالی بود به ما حتی سیم خاردار نمی‌دادند.

بهشتی راد تصریح کرد: فرماندهی و رهبری این جنگ را امام راحل بر عهده داشت، ایشان با آن شخصیت الهی، دانش و صفای معنوی و نفوذ کلامی که داشتند در مقاطع مختلف تاثیر شگرفی بر جبهه‌ها داشت.

وی با بیان اینکه اوج معنویت در دورن دفاع مقدس و در سنگرها، گفت: عنایت خداوند متعال و پشتیبانی عمومی مردم از رزمندگان و استواری مادران، پدران و همسران شهدا، دفاع مقدس وخطوط مقدم را به محراب عبادت تبدیل کرده بود.

بهشتی راد افزود: طبق بررسی و آمارها از 46 یا 48 کشور اسیر گرفتیم یعنی در یک جنگ نابرابر اکثر کشورها به کمک دشمن آمده بودند اما ما تنها بودیم و ملت ما در چنین نبرد نابرابری، بر سکوی پیروزی ایستاد و عظمت و شکوه خود را نشان داد.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اولین دستاورد دفاع مقدس ایمن سازی ایران عزیز در جهان است. خیلی‌ها از جمله ترامپ ملعون از گزینه‌های نظامی روز میز صحبت کردند اما به گفته امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: به فضل الهی عظمتی که امروز بدست آورده ایم به برکت هدایت و رشادت امامین انقلاب اسلامی و همچنین بهای اعتماد به جوانان بوده که این عزت و اقتدار بدست آمده است.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه آسمان اقتداربا همکاری هوا و فضای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که توانمندی‌های دفاعی را به نمایش می‌گذارد تنها در سه استان کشور برگزار شده و کرمانشاه چهارمین استان است.

بهشتی راد گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه در محل پارک شاهد از تاریخ پنجم الی ۲۰ مهر ماه آماده بازدید اقشار مختلف مردم است.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی کشور برای عموم مردم از ساعت ۱۵ الی ۲۰ آزاد است و در نوبت صبح نیز بازدیدهای ویژه‌ای را برای اقشار مختلف مردم برنامه ریزی کرده ایم و افتتاح نمایشگاه روز پنجم مهر با حضور فرماندهی نظامی و مسئولان استانی خواهد بود.

بهشتی راد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اولین و محوری ترین جهاد جوانان را تزریق روحیه امید بیان کرده است، گفت: این نمایشگاه عصاره‌ای از توانمندی‌ها و پیشرفت‌های همین جوانان ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به‌صورت راوی محور است و بازدیدکنندگان اقشار مختلف در تایم صبح به‌صورت گروهی از نمایشگاه بازدید می‌کنند، گفت: معرفی توانمندی‌های هوافضای سپاه در پنج عرصه موشکی، پدافندی، پهپادی، عملیات هوایی و فضایی است که بازدیدکنندگان با آن آشنا خواهند شد.

بهشتی راد ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، پیرو فرمایشات رهبری که توانمندی‌ها برای مردم و نخبگان بیان شود است به همین دلیل دستاوردها و فناوری‌های هوافضای سپاه در سطوح بالا در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده در واقع این نمایشگاه عصاره‌ای از توانمندی‌ها و پیشرفت‌ها را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)  با اشاره به اینکه امام راحل به درستی اشاره کردند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: امیدواریم با همین ارزش‌های و ثابت قدم ماندن در این مسیر به کمک نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران و همکاری مردم، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود(عج) شویم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از