حالت تاریک
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:

عاملان ایجاد مزاحمت در پارک کرمانشاه زمین‌گیر شدند

عاملان ایجاد مزاحمت در پارک کرمانشاه زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: دو مرد جوان که در یکی از پارک‌های شهر کرمانشاه ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان، با سلاح سرد یکی از ماموران انتظامی را مجروح کرده بودند، با اقدام مقتدرانه پلیس زمین‌گیر شدند‌.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ محمد رضا یاری در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته ماموران کلانتری ۲۲ کرمانشاه در راستای تأمين امنیت شهروندان در حال گشت‌زنی در یکی از پارک‌های حوزه استحفاظی بودند که تعدادی از شهروندان به آنها مراجعه کرده و از ایجاد مزاحمت برای حاضران در محل توسط سه مرد جوان خبر دادند.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با حضور در محل گزارش شده مشاهده کردند سه مرد جوان در حالتی غیر طبیعی موجب ایجاد مزاحمت و سلب آسایش حاضران در محل شده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی ابتدا با دادن تذکر سه مرد مذکور را به آرامش دعوت کردند اما آنها بدون توجه به هشدار و تذکرها، با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله‌ور شده و سر اکیپ گشت را از ناحیه کتف مجروح کردند.

 یاری اضافه کرد: با توجه به موقعیت ایجاد شده  و به منظور حفاظت از امنیت شهروندان و همچنین دفاع مشروع از خود، ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح توسط سر اکیپ گشت دو نفر از افراد مهاجم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زمین‌گیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ضمن اشاره به انتقال دو متهم مذکور به مراکز درمانی توسط اکیپ فوریت‌های پزشکی، تصریح کرد: پیگیری‌های انجام شده حاکی از آن است که وضعیت عمومی متهمان مساعد است.

یاری همچنین به وضعیت مساعد سر اکیپ گشت کلانتری و ترخیص شدن وی از بیمارستان پس از انجام اقدامات درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و ماموران جان بر کف انتظامی بدون اغماض و مماشات با افرادی که به هر نحو و با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه به این امنیت خدشه وارد کنند، به‌صورت قانونی برخورد خواهند کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از