حالت تاریک
توسط فرمانده سپاه صحنه انجام شد؛

دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان

دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان

فرمانده سپاه صحنه مردم را برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، متن پیام فرمانده سپاه ناحیه صحنه به شرح زیر است؛ ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق‌القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی از مردم همیشه در صحنه و دانش‌آموزان عزیز و فهیم دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور خود در  راهپیمایی ۱۳ آبان، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجدالاقصی و قدس، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند.

محسن دارابی، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار، از مردم انقلابی شهرستان صحنه دعوت کرد تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم‌الله ۱۳آبان ، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کنند.

۱۳آبان برای ملت ایران مظهر درس‌های بزرگی همچون استکبار ستیزی و نپذیرفتن حرف زور است و پیوند مبارکی با انقلاب شکوهمند اسلامی دارد.

این روز یادآور حوادث تاریخی سرنوشت‌سازی همچون تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸، کشتار دانشجویان انقلابی در سال ۱۳۵۷ به دست نیروهای ستم‌شاهی و تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ است. آیین راهپیمایی یوم‌الله۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار صبح روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در شهر صحنه، مقابل بیمارستان دکتر معاون به طرف میدان مولوی  برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار محسن دارابی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از