حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری:

دلیل ایجاد اغتشاشات ترس از ایران قوی است

دلیل ایجاد اغتشاشات ترس از ایران قوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: دلیل ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور ترس از ایران قوی و ابرقدرت است.

حجت‌الاسلام مرادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار بسیجیان با معظم‌له، ضمن تأکید بر شناخت شیوه‌های دشمن، مهم‌ترین کار امروز دشمنان را جعل و دروغ‌پردازی خواندند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم اصفهان با ایشان، افزود: به فرموده معظم‌له دشمن در رسانه‌ها لشکرسازی  کاذب و انبوه‌سازی دروغ می‌کند، آنها در رسانه‌های گوناگون، جوری وانمود می‌کنند که آدم غافل و بی‌خبر تصور می‌کند واقعاً یک خبری است... آنچه انبوه و عظیم است، حضور مردم در خدمت انقلاب و در میدان‌های انقلاب است.

حجت‌الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: در روایت نقل شده که امام حسن مجتبی(ع) فرمودند پدرم امیرالمؤمنین علی(ع) قنوتی در نماز نگرفت مگر اینکه ابوموسی اشعری را نفرین و لعن می‌کرد که علت  بی‌بصیرتی وی به‌عنوان حاکم کوفه و راه‌اندازی جریان انحرافی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: دشمنان داخلی در فتنه‌ها و وقایع آدرس غلط می‌دهند که خطر حرف‌های آنها از اغتشاشات بیشتر است، در واقع آنها علیه دشمنان خارجی حرفی نمی‌زنند اما مسئولان و مردم را تشویق به تسلیم در برابر بیگانگان می‌کنند.

حجت‌الاسلام مرادی، دلیل ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور را ترس از ایران قوی و ابرقدرت دانست و گفت: درباره موضوع فلسطین هم اوضاع به همین گونه است.

وی افزود: دفاع همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین برای بیرون‌راندن  رژیم کودک‌کش صهیونیستی از سراسر سرزمین فلسطین یکی از مصادیق مسئولیت دینی و ملی به شمار می‌رود.

به گفته حجت‌الاسلام مرادی، هر ملتی حق دارد حاکمیت کاملی بر سرنوشت خود و کشورش داشته باشد و در این میان مسئولیت همه مسلمانان جهان اسلام  دفاع از ملت مظلوم فلسطین به‌عنوان یکی از تکالیف شرعی آنها است.

وی افزود: با وجود همه کشتاری که در غزه انجام می‌شود، رژیم صهیونیستی تاکنون شکست خورده واقعی در این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند و در آینده هم قادر به این کار نخواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از