حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

دموکراتیک‌ترین حکومت تاریخ حکومت امیرالمؤمنین است

دموکراتیک‌ترین حکومت تاریخ حکومت امیرالمؤمنین است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: به شهادت همه مورخین در طول تاریخ دموکراتیک‌ترین حکومت روی زمین حکومت امیرالمؤمنین علی(ع) است اما وقتی جامعه اسلامی بصیرت نداشته باشد باعث به سختی افتادن امیرالمؤمنین می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی اصغر الله‌دانه بعد ازظهر امروز چهارشنبه در مراسم جشن میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) که در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: امکان ندارد شخصیتی مثل امیرالمؤمنین دوباره تکرار شود در هیچ کجای تاریخ هیچ شخصیتی نداریم که همه وجودش معطوف به عدالت باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: مدافعان حرم پیروان حقیقی امیرالمؤمنین هستند و نام مبارک ایشان فخر شیعیان و فخر عالم امکان است.

الله‌دانه افزود: به شهادت همه مورخین در طول تاریخ دموکراتیک‌ترین حکومت روی زمین حکومت امیرالمؤمنین علی(ع) است اما وقتی جامعه اسلامی بصیرت نداشته باشد باعث به سختی افتادن امیرالمؤمنین می‌شود تا آنجا که به فرمودند «خاری در چشم و استخوانی در گلو دارند».



حبّ علی‌بن‌ابی‌طالب استوار کننده قدم‌ها بر پل صراط است

در ادامه سید رضا حسینی؛ امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: امیرالمؤمنین پرچم هدایت است و همان‌گونه که پیامبر فرمودند دوستی علی بن ابی طالب آتش قهر و غضب الهی را چون آبی بر آتش خاموش می‌کند و دوستی با این امام بزرگوار گناهان انسان را ذوب می‌کند و حب به ایشان استوار کننده قدم‌ها بر پل صراط است.

وی ابراز داشت: هرکسی که امام علی(ع) را اطاعت کرد، نور پیدا می‌کند و امکان ندارد انسانی تقوا داشته باشد اما به امیرالمؤمنین اطاعت محض نداشته باشد.

خطیب جمعه کنگاور خاطرنشان کرد: دست تقدیر روزگار بر این بود که آن طور که باید از امیرالمؤمنین قدردانی نشد زیرا این مردمند که حکومت را سرپا نگه می‌دارند و اگر مردم نباشد پایه‌های حکومت به لرزه در می‌آید.



باید با تشویق کریمانه مردم را پای صندوق‌های رأی بیاوریم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را در جهت ضربه زدن به کشور به کار بسته است، اذعان داشت: دشمنان توان خودشان را جمع کردند که به کشور ضربه بزنند و وظیفه ما این است که مردم را با تشویق کریمانه پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

وی در پایان گفت: همه مسئولان باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در تبلیغ اشخاص فقط باید حجت شرعی وجود داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از