حالت تاریک

دیدار مردمی قاضی‌القضات برای حل مشکلات مراجعان

دیدار مردمی قاضی‌القضات برای حل مشکلات مراجعان

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری دستگاه قضائی برای حل مشکلات مردم استان از طریق دیدار رودرو با آن‌ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه حضور رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضائی استان در مسجد امیرالمومنین محله دولت‌آباد کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی دستگاه قضائی دیدارهای مستقیم با مردم به منظور حل مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها است.

وی افزود: در این راستا مسئولین دستگاه قضائی استان کرمانشاه در برنامه‌ای با حضور در محلات مختلف شهر کرمانشاه با محوریت مساجد با مردم این محلات دیدار داشته و پیگیر مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها می‌شوند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدارها از نزدیک مشکلات حقوقی و قضائی مردم را مورد رصد قرار داده و برای رفع آن‌ها دستوراتی صادر می‌شود.

کریمی تاکید کرد: در صورتی هم که پرونده‌ای نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، آن را به واحد مربوطه ارجاع خواهیم داد تا در روند رسیدگی به آن تسریع ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌ای از سوی دستگاه قضائی کرمانشاه باعث اطمینان بیشتر مردم به دستگاه قضائی، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و… خواهد شد.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از