حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

خدمتگزاری به مردم از سرچشمه انقلاب است

خدمتگزاری به مردم از سرچشمه انقلاب است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه خدمات به مردم از سرچشمه انقلاب است، گفت: عرصه قدرت‌نمایی ما خود مردم هستند که با حضور آن‌ها پای صندوق‌های رأی، این را القا کنند که این مسیر خدمتگزاری ما، طرفدار و همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به هفت روستای شهرستان پاوه در روستای هجیج، اظهار داشت: به‌طور ویژه از همه کسانی که برای گازرسانی، در دل کوه و مسیر صعب‌العبور، در سرما و گرما تلاش کردند که مردم هجیج از این نعمت بهره‌مند شوند تقدیر و تشکر دارم.

استاندار کرمانشاه افزود: یکی از نعمت‌هایی که در این منطقه از آن بهره‌مند هستیم نعمت وجود حاج ماموستا قادری هستیم که همین صداقت و خیرخواهی ایشان است که مورد تایید رهبر معظم انقلاب هستند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمتگزاری  به مردم سرچشمه انقلاب است، گفت: عرصه قدرت‌نمایی ما خود مردم هستند که با حضور آن‌ها پای صندوق‌های رأی، این را القا کنند که این مسیر خدمتگزاری ما، طرفدار و همراه دارد.

صحرایی با اشاره به‌عدم توانایی پهلوی در ارائه خدمات به مردم، بیان داشت: امروز مهندسان و جوانان ما در فضا و در همه عرصه‌ها و در دل کوه قدرت‌نمایی می‌کند و این  از توانایی خود جوانان ما است.

استاندار کرمانشاه گفت: مهمتر از آب و برق و گاز، خودباوری است که مهندسان و توانمندان ما می‌گویند که ما می‌توانیم و این هم به برکت انقلاب است.


انتهای خبر/

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از