حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

رأی مردم نزد برگزارکنندگان امانت است

رأی مردم نزد برگزارکنندگان امانت است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سلامت انتخابات همواره مورد تأکید قرار دارد، گفت: رأی مردم نزد برگزارکنندگان امانت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز جمعه در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در دور نخست، امروز پانزدهم تیرماه از ساعات ابتدایی صبح فرآیند رأی‌گیری در دور دوم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: تمام امکانات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم شده و از ساعت ۶ صبح امروز دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رأی فعال و ساعت هشت صبح بدون هیچ‌گونه مشکل اجرایی و امنیتی کار انتخابات شروع شده است.

صحرایی تصریح کرد: بر اساس آمار تا ظهر امروز شاهد افزایش ۵۰ درصدی مشارکت مردم استان کرمانشاه در انتخابات نسبت به دور نخست بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود با کاهش گرمای هوا شاهد حضور مردم در شعب اخذ رأی باشیم.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات کاملاً محسوس است و شعب شهری و روستایی با حضور واجدین شرایط مواجه‌اند و فرآیند انتخابات تا ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد و پس از آن مطابق نظر وزارت کشور تمدید می‌شود اما مردم رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار عنوان کرد: رأی مردم نزد برگزارکنندگان انتخابات امانت است و مجریان آن را حق‌الناس می‌دانند و در مراحل مختلف برای تأمین سلامت انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده است و کاندیداها در هر شعبه یک نماینده دارند.

صحرایی خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در دوم انتخابات را عهده‌دار هستند و تقاضا داریم تمام واجدین شرایط در این رویداد مهم ملی شرکت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از