حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان:

رئیس‌جمهوری خدمتگزار مردم برگزینیم

رئیس‌جمهوری خدمتگزار مردم برگزینیم

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات کشور در رجوع به صندوق آرا و برگزاری انتخابات است، گفت: باید رئیس‌جمهوری خدمتگزار مردم انتخاب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رسول بهرامی‌پور ظهر امروز پنج‌شنبه در آیین آزادسازی تعدادی از زندانیان که در نمازخانه زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که با پشتیبانی مردم به دست آمده و دشمنان را متحیر و انگشت به دهان کرده برگزاری انتخابات در کوتاه‌ترین زمان پس از فقدان شهید جمهور است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان افزود: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و فراهم آمدن زمینه‌های ظهور و اتصال انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) ان‌شاءالله ملت بزرگ ایران این راه را با قاطعیت طی خواهد کرد.

وی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر با امپراتوری رسانه‌ای و بسیج‌کردن همه امکانات و ظرفیت‌های نظام استکباری درصدد مأیوس کردن ملت ایران از حضور در انتخابات هستند.

بهرامی افزود: راه برون‌رفت از مشکلات کشور در رجوع به صندوق آرا و برگزاری انتخابات است و باید بدانیم که دیگران برای ملت ما دلسوزی نخواهند کرد. 

وی ادامه داد: کارکرد ویژه انتخابات مشارکت مردم در اداره کشور است، انتخابات پایه تحول و خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌های نظام استکباری را به دنبال دارد و این از برکات نظام مردم‌سالاری‌ دینی در کشور ما است. 

بهرامی با بیان اینکه امروز عده‌ای می‌خواهند انتخابات را به نفع جریان خود مصادره کنند، گفت: تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، محترم هستند اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند آنچه که در وهله اول اهمیت قرار دارد مشارکت حداکثری است نباید اجازه داد که حضور مردم در انتخابات به نفع جریان خاصی مصادره شود.

 وی تصریح کرد: هر کس که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شود در واقع به نظام جمهوری اسلامی رأی می‌دهد و این اصل قطعی و خلل‌ناپذیر است در وهله دوم، آنچه حائز اهمیت است انتخاب فردی اصلح، شایسته و در تراز ملت بزرگ ایران و در تراز انقلاب اسلامی است تا بتواند ریل‌گذاری‌هایی که در دولت شهید رئیسی انجام شده است ادامه دهد و به نتیجه برساند.

 این مسئول افزود: حرکت در مسیر ریل‌گذاری شده شهید رئیسی یعنی حرکت در راستای خدمت به مردم، باید کسی را انتخاب کرد که به شاخصه‌های شهید رئیسی نزدیک باشد و بتواند سیاست‌های درست ایشان را پیاده‌سازی کند تا هزینه بیت‌المال مسلمانان هدر نرود.

وی اذعان داشت: باید فردی را انتخاب کرد که بتواند به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم، با مردم و در میان مردم باشد، رئیس جمهور منتخب نباید پشت میز نشین باشد بلکه باید در میان مردم حضور یافته و با آنها همراه باشد.

بهرامی خاطرنشان کرد: به ندرت می‌توان عکسی از حاج قاسم یافت که در آن پشت میز نشسته باشد او با تلاش حرکت و مجاهدت بسیار داعش را شکست داد و جبهه مقاومت را در منطقه تشکیل داد.

ملت ایران شایسته تکریم و خدمت صادقانه است

وی گفت: مردم ایران در طول ۴۵ سال گذشته، هرجا که نیاز به حضور آنها بوده با صلابت پای کار آمده‌اند، ملت ایران شایسته تکریم و خدمت صادقانه است، نباید فریب شعارهای توخالی را خورد در ادوار مختلف شاهد شعارهای مختلفی از سوی برخی بودیم اما پس از انتخاب به هیچ یک از شعارهایشان عمل نکردند.

بهرامی تصریح کرد: در ظاهر جملاتی همسو با آرمان‌های انقلاب ایراد کردند اما پس از روی کار آمدن خلاف باورها و ارزش‌های نظام اسلامی عمل کردند. 

وی گفت: مردم بصیر ایران در انتخابات پیش رو نیز برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود، رئیس جمهور منتخبی که با اکثریت آرا از صندوق‌های رأی بیرون آید، رئیس جمهور کل ایران خواهد بود و در راستای سیاست‌های کلی نظام اسلامی وظیفه خدمت به مردم را بر عهده دارد. 

بهرامی افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری نمادی از مردم‌سالاری دینی است، نظام اسلامی در گام دوم به دنبال تمدن‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است، امیدواریم دولت اسلامی برگرفته از آرای مردم به معنای واقعی کلمه مقدمات رسیدن به این هدف را فراهم کند.

زندانی‌شدن افراد ناشی از رفتار آنها است

وی در بخش دیگری از سخنانش هر کسی ممکن است به هر دلیلی پایش به زندان باز شود، این شخص ممکن است از هر طیف یا قشری باشد یکی از دلایل زندانی‌شدن افراد ناشی از رفتار آنها است. 

بهرامی گفت: متاسفانه امروزه در کشور به روح و روان توجه ویژه‌ای نمی‌شود، هرگاه کسی به یک بیماری فیزیکی همچون سردرد مبتلا شود خود را با یک قرص یا دارو مداوا می‌کند و تسکین می‌دهد اما از آنجا که روح و روان دیده نمی‌شود و ملموس نیست و غافل از آن هستیم که دیگران رفتارهای ما را که در اثر شرایط روحی و روانی‌مان به وجود می‌آید ممکن است ببینند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور تصریح کرد: گاهی رفتارهایی از خود بروز می‌دهیم که موجب جرم، بزه و یا حتی جنایت می‌شود از این رو باید تلاش کنیم تا به روح و روانمان توجه ویژه داشته باشیم و از اقدامات اشتباه خود عبرت بگیریم.

وی افزود: متأسفانه در فرایند نظام کیفری امکان بازگشت یک زندانی پس از آزادی وجود دارد هر زندانی که از عملکرد گذشته خود عبرت بگیرد سعی خواهد کرد کاری نکند که موجب بازگشتش به زندان شود.

بهرامی خاطرنشان کرد: زندانیان با استفاده از ظرفیت کارشناسان و مشاوران باید بیشتر به روح و روان خود توجه کنند، با تلاش مسئولان قضایی و سازمان زندان‌ها و دیگر مسئولان به حمدالله امروز شاهد آزاد شدن و بازگشت برخی زندانیان به آغوش گرم خانواده‌هایشان خواهیم بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از