حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی ۶شبکه محلی در استان برای تبلیغات انتخاباتی

راه‌اندازی ۶شبکه محلی در استان برای تبلیغات انتخاباتی

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از راه‌اندازی ۶ شبکه محلی برای حوزه‌های انتخابیه ششگانه استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ علی شعبانی در نشست هم اندیشی با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت:   رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر حضور پررنگ مردم به عنوان یک رکن اساسی برای باطل کردن نقشه‌های دشمنان دارند و دلیل ناکامی‌های مداوم دشمن در عرصه‌های مختلف هم به خاطر حضور همیشگی مردم در صحنه بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال بارها بر ضرورت برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت و حضور پررنگ مردم، تاکید کرده‌اند و این نشان از اهمیت فراوان این حوزه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تاکید کرد: برای یک ایران قوی و پیشرفته در منطقه، نیازمند حضور گسترده مردم هستیم و یکی از مهم‌ترین مصداق‌های این حضور، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.

وی در ادامه سخنانش به جنگ رسانه‌ای گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حادثه تروریستی کرمان و شهادت ده‌ها هموطن در آیین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یکی از این مصادیق عملی اقدام تروریستی علیه کشور بود که با حمایت رسانه‌های حامی تروریسم همراه شد.

شعبانی در ادامه سخنانش گفت: ۵۲ روز تا انتخابات فرصت باقی مانده و دانشجویان به عنوان یک قشر الگو و پیشران باید اهمیت این رویداد عظیم ملی را به همگان گوشزد کنند.

وی پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور را یکی از دغدغه‌های مهم جریان پویای دانشجویی توصیف کرد و یادآور شد: دانشجوی انقلابی یک زبان گویا برای پیگیری مطالبات مردم از مسئولان است و متقابلا می‌تواند بر اساس ایدآل‌ها و اهداف نظام، به تبیین شرایط و اولیت‌های کشور برای مردم بپردازد.

رییس ستاد انتخابات استان یادآور شد: اولویت امروز همه ما مشارکت حداکثری مردم و فراهم کردن خلق یک حماسه دیگر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود همه تبلیغات منفی دشمنان، تعداد ۵۶۱ نفر در مرحله پیش ثبت نام مشارکت کردند که صلاحیت تعداد زیادی از آن‌ها تایید شد و پس از بررسی اعتراض‌ها هم ممکن است عده‌ای به این جمع افزوده شوند.

شعبانی عنوان کرد: کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی دارای ۸ کرسی است که برای هر کرسی حدود ۲۷ نفر از طیف‌ها، گروه‌ها و افراد مستقل به رقابت می‌پردازند.

وی همچنین از راه‌اندازی  ۶ شبکه محلی برای حوزه‌های انتخابیه ششگانه استان خبر داد و گفت: این شبکه‌ها در ایام انتخابات بر اساس ضوابط قانونی، به انعکاس نظرات و دیدگاه‌های نامزدهای مختلف می‌پردازد.

در ادامه این نشست تعدادی از دانشجویان به طرح صریح و شفاف دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در زمینه موانع و مشکلات و همچنین راهکارهای برگزاری یک انتخابات رقابتی و پرشور با حضور حداکثری مردم پرداختند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از