پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-22 17:50 - شماره خبر : 8882 0
وزیر کشور خبر داد:

رضایت زائران اربعین حسینی از مرز خسروی

وزیر کشور با اشاره به بهبود زیرساخت‌ها مرز خسروی گفت: زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی خسروی رضایت کامل داشتند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ احمد وحیدی ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه بین‌المللی مرزی خسروی که با حضور مسئولان استانی انجام گرفت، اظهار داشت: شرایط مرز خسروی امسال نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده و اقدامات بسیاری توسط ستاد اربعین استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وزیر کشور گفت: مواکب ایرانی و عراقی در مرز خسروی و منذریه عراق برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی فعال هستند و طی روزهای آینده تعداد بیشتری از موکب‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وحیدی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که امسال به‌ویژه در مرز خسروی و منذریه با توجه به گرمای هوا انجام گرفته احداث سایبان‌ها است که می‌تواند نقش به‌سزایی در جلوگیری از گرمازدگی داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین طی گفتگو با زائران اربعین حضور یافته، افراد در مرز خسروی رضایت کامل خود را از این مرز اعلام کردند و در روزهای آینده نیز تعداد بیشتری از زوار به‌ مرزها مراجعه خواهند کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود استقبال از راهپیمایی اربعین توسط مردم افزایش پیدا ‌کند.

وحیدی بیان کرد: روز گذشته ۱۰ هزار نفر از مرز خسروی عبور کرده‌اند و همچنین پنج مرز رسمی کشور میزبان زائران اربعین خواهند بود.

https://mersadnews.ir/short/eqv6B
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار