حالت تاریک
معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه:

رفتار فاضلی اقدامی ضدفرهنگی بود

رفتار فاضلی اقدامی ضدفرهنگی بود

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه با اشاره به اتفاقات میزگرد فرهنگی انتخابات ریاست‌جمهوری آقای پزشکیان گفت: رفتار فاضلی اقدامی ضدفرهنگی بود.

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طی روزهای گذشته در میزگرد فرهنگی انتخابات ریاست‌جمهوری آقای پزشکیان متأسفانه شاهد اقدامات خلاف عرف گفتگو بودیم.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: ترک میز مناظره و گفتگو توسط یک فرد که سابقه فعالیت فرهنگی در محیط دانشگاهی را دارد، رفتاری خلاف شأن و هنجارشکنانه است.

زینی‌وند تصریح کرد: به نظر می‌رسد آقای فاضلی برای پیگیری ماجرای اخراج خود از دانشگاه شهید بهشتی به میزگرد فرهنگی انتخابات ریاست‌جمهوری آماده بود و قصد ارائه برنامه برای آقای پزشکیان را نداشت.

وی ادامه داد: اخراج آقای فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی مربوط به دوران ریاست‌جمهوری آقای روحانی بوده و اساساً ربطی به دولت شهید رئیسی نداشته و وزارت علوم نیز در اطلاعیه خود بر این موضوع تأکید کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه افزود: جریان اصلاح‌طلب خلاف نظرات خود که تبادل‌نظر را با گفتگو بین طرفین می‌داند اما این چنین از میزگرد فرهنگی بیرون می‌رود.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان همواره در رسانه‌ها گفتگو را برای حل موضوعات طرح می‌کنند اما در واقعیت در پاسخ به یک سئوال و یا انتقاد چنین رفتار می‌کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از