حالت تاریک
دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین مطرح کرد:

رفع اطاله دادرسی با اجرای به‌هنگام احکام قضایی

رفع اطاله دادرسی با اجرای به‌هنگام احکام قضایی

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین گفت: در کارگاه آموزش ضابطین با تبیین نقش و تکالیف متعدد ضابطین در کشف و بررسی جرم با عملکرد صحیح و به موقع، اجرای احکام قضایی تسریع و تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، رستمی صبح امروز سه‌شنبه در دوره آموزش ضابطین قضایی بسیجیان در شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: در کارگاه آموزش ضابطین با تبیین نقش و تکالیف متعدد ضابطین در کشف و بررسی جرم با عملکرد صحیح و به موقع، اجرای احکام قضایی تسریع و تسهیل می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۰۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی این شهرستان در یک کارگاه یک روزه، دوره ضابطین  قضایی را آموزش دیده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قصرشیرین افزود: نقش بسیار مهم ضابطین در شناسایی و مقابله با جرایم مشهود و غیرمشهود بسته به اینکه ضابط در چه مرحله‌ای از جرم اطلاع می‌یابد، در تعیین تکالیف وی بسیار مهم است.

رستمی ادامه داد: اجرای دقیق و به هنگام دستورهای قضایی می‌تواند در رفع اطاله دادرسی و تسهیل و تسریع در اجرای احکام قضایی راهگشا باشد.

وی گفت: آموزش در همه حال نقشی سازنده در ارتقای سطح عملکردها دارد و با اجرای این قبیل آموزش‌های راهبردی به ابهامات و سوالات مطروحه نیز پاسخ داده شده و فرآیندها و ساز و کارها روشن و شفاف در یک مسیر تعریف شده قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از