پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-06 14:00 - شماره خبر : 9334 0
فرماندار قصرشیرین:

زوار برای بازگشت به کشور تعجیل کنند

فرماندار قصرشیرین با تأکید بر خروج سریع‌تر زائران اربعین از کشور عراق، گفت: تقریباً ۹۰ درصد موکب‌های پذیرایی برچیده شده‌اند.

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۹۵ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشته‌اند.

فرماندار قصرشیرین افزود: با همکاری همه کمیته‌ها خوشبختانه امسال شاهد برگزاری مطلوب مراسم معنوی اربعین بودیم.

وی همچنین به استقرار سامانه امام سجاد (ع) اشاره کرد و افزود: با وجود استقرار این سامانه توقف زوار در گیت‌ها به کمتر از پنج ثانیه رسید.

نجفی با تأکید بر خروج سریع‌تر زائران از مرز عراق، ادامه داد: تقریبا ۹۰ درصد موکب‌های پذیرایی نیز برچیده شده‌اند.

فرماندار قصرشیرین با توصیه به زائران حسینی از آنان خواست، با توجه به اینکه در کشور عراق هم‌زمان با روز اربعین موکب‌ها برچیده می‌شوند عملاً امکان خدمات‌دهی به آنان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بازگشت طی یکی روز آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از زائران درخواست داریم که حتماً در بین مسیر استراحت داشته باشند و زمان لازم برای بازگشت را مدیریت کنند.

نجفی با تأکید بر اینکه از عجله و شتاب‌زدگی در بازگشت پرهیز کنند، افزود: خدمات‌رسانی در جاده‌ها مهیا است، ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر به کار خود ادامه می‌دهد.

وی یادآوری کرد: زائرانی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند برای بازگشت به مقصد حتماً نکات ایمنی را رعایت کنند اکثر تصادفات با توجه به خستگی رانندگان رخ داده، هر چند آمار تصادفات نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

انتهای خبر/

 

https://mersadnews.ir/short/VpKRj
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار