حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور:

زبونی دشمنان نظام از اقتدار سپاه است

زبونی دشمنان نظام از اقتدار سپاه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: زبونی امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اقتدار سپاه است.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام راحل برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی تشخیص داده شد، برای همین در دوم  اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ دستور تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

وی افزود: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک  نیروی مردمی و برگرفته از مردم  آن چنان پررنگ بوده که هرکجا نیاز و کمبودی احساس می‌شود سپاه آنجا به عنوان نیروی صف حاضر است.

یوسفی خاطرنشان کرد: اهم خدمات سپاه پاسداران در هشت سال جنگ تحمیلی همچنین خدمات بی‌بدیل سپاه در کمک به مردم در حوادث غیر مترقبه سیل، زلزله و کرونا، خدمات انسان‌دوستانه، کارهای جهادی، ساخت مسکن برای نیازمندان، اشتغالزایی و جهیزیه برای جوانان و نو عروسان و... قابل وصف نیست.

وی تصریح کرد: مهمتر اینکه نقش جبهه مقاومت با محوریت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حرم آل‌الله در منطقه و حذف داعش از افتخارات سپاه است.

یوسفی از خود گذشتگی، انسان‌دوستی، مردم‌داری و ایثارگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی را آن چنان مقدس و به دور از هرگونه حاشیه دانست که امام راحل در پیامی فرمودند کاش من یک پاسدار بودم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور ادامه داد: در جای دیگر نقش سپاه در حفظ تمامیت ارضی کشور آن‌چنان پر رنگ بود که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

یوسفی افزود: نقش دلاورمردان سپاه با محوریت شهید حسین تهرانی‌مقدم ملقب به پدر موشکی ایران تا به امروز به خصوص در عملیات غرور آفرین وعده صادق که اقتدار بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کرد موجب رسوایی دشمنان ایران اسلامی و شادی دل امت اسلام و حتی آزادگان جهان شد تا جایی که امروز در هر محفلی سخن از عزت و افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از