حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 30 مهر 1403
زنده نگه‌داشتن آرمان‌های شهدا با ترویج فرهنگ ایثار
فرمانده سپاه ناحیه سنقر مطرح کرد:

زنده نگه‌داشتن آرمان‌های شهدا با ترویج فرهنگ ایثار

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آرمان‌های شهدا را زنده نگه داریم و با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، قدردان زحمات و صبر خانواده‌های شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهرام یاری صبح امروز چهارشنبه در مراسم دیدار با خانواده شهدای سنقر، اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور، عزت و امنیت نظام در سایه از خودگذشتگی شهدای والامقام حاصل شده است. 

وی عنوان کرد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آرمان‌های شهدا را زنده نگه داریم و با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، قدردان زحمات و صبر خانواده‌های شهدا باشیم. 

مسئولان به تبیین فرهنگ شهادت بپردازند

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌رضا اکبری نیز در ادامه گفت:  مسئولان، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آن برای نسل‌های آینده را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند. 

امام جمعه شهرستان سنقر بیان داشت:  خون شهیدان و صبر خانواده‌های این عزیزان، سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است. 

ایران به برکت مقاومت سرافراز است

علی قربانی هم در ادامه گفت:  نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به فراموشی سپرده شود چرا که آن‌ها در این جهاد شریک هستند و یاد و خاطره شهدا باید زنده نگه داشته شود. 

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه شهدا به وظیفه شرعی و انسانی خود عمل کردند، 
بیان داشت: سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری همه کسانی است که در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از