حالت تاریک
به شکرانه اجرای عملیات نظامی طوفان الاقصی؛

زنگ مقاومت در مدارس سرپل‌ذهاب به صدا درآمد

زنگ مقاومت در مدارس سرپل‌ذهاب  به صدا درآمد

مراسم نواختن زنگ مقاومت به شکرانه اجرای عملیات طوفان الاقصی در نوار غزه و موفقیت رزمندگان و مجاهدان گروه‌های مقاومت فلسطینی در مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، علی‌اشرف صفری در مراسم نواختن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهارداشت: رزمندگان و مجاهدان گروه‌های مقاومت فلسطینی برای اولین بار نسبت به اجرای عملیات نظامی علیه اشغالگران رژیم جعلی و موقت صهیونیستی اقدام کردند که سبب خوشحالی مسلمانان در جهان شد.

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: عملیات طوفان الاقصی به این شکل و با این حجم از حمله نظامی زمینی و هوایی برای نخستین بار است که در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد که نشان دهنده عظمت، توان، اقتدار و شجاعت مجاهدان فلسطینی است.

صفری تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس یک روزی شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد و به‌دنبال اشغال بخش وسیعی از سرزمین مسلمانان بود اما امروز می‌بینیم که این رژیم جعلی و موقت به قدری ناتوان شده که حتی قادر نیست از آن نقطه‌ای که اشغال کرده هم دفاع کند.

وی با بیان اینکه پیروزی مقاومت و مظلومان وعده الهی است، اذعان داشت: همان‌گونه که خداوند وعده داده قطعا پیروزی از آن جبهه حق است.

 صفری خاطرنشان کرد: همه شاهد هستند که سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمانان جهان در حال محقق شدن است و به حول قوه الهی رژیم اشغالگر صهیونیستی به دست مجاهدین و مبارزان فلسطینی نابود خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب اذعان کرد: در این عملیات بسیاری از اشغالگران به درک واصل شده و عده‌ای نیز به اسارت مبارزان فلسطینی درآمده‌اند که در میان آن‌ها دو افسر عالی‌رتبه و ژنرال اسرائیلی هم وجود دارد.

صفری ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس که از دفاع در برابر حملات مجاهدان ناتوان است دست به کشتار مردم بی‌دفاع می‌زند و با بمباران هوایی، مردم و غیرنظامیان را به شهادت می‌رساند.

وی در پایان افزود: امروز گروه‌های مقاومت فلسطینی نیازمند حمایت مسلمانان جهان هستند و ما نیز همچون سایر نقاط کشور از مجاهدین و مردم مظلوم فلسطین را حمایت می‌کنیم تا زمانی که این رژیم جعلی و موقت از روی زمین پاک و نابود شود.

زنگ مقاومت در مدارس سرپل‌ذهاب  به صدا درآمد
زنگ مقاومت در مدارس سرپل‌ذهاب  به صدا درآمد
زنگ مقاومت در مدارس سرپل‌ذهاب  به صدا درآمد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از