حالت تاریک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد:

ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در سه‌راه برق

ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در سه‌راه برق

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در سه‌راهی برق واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی توسط شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری کرمانشاه خبر داد.

افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه از پروژه‌های مهم محسوب می‌شود که در این راستا جلسات هماهنگی برای انجام این پروژه‌ بین دستگاه‌های مختلف اجرایی مرتبط انجام گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: هم‌اکنون خیابان آیت‌الله کاشانی به‌علت مشکلات آبشوران کرمانشاه دچار فرونشست شده که پس از ایجاد خطر برای وسایل نقلیه و عابران این محل مسدود شد و شرکت آب منطقه‌ای به‌عنوان متولی و شهرداری کرمانشاه به‌عنوان مجری مشخص شده‌اند.

یگانه تصریح کرد: بخشی از خیابان آیت‌الله کاشانی هم‌اکنون مسدود شده که مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شریعتی و بهار با تصمیم‌گیری و نظارت فرماندار کرمانشاه به‌عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان مشخص شده است.

وی ادامه داد: به منظور افزایش سرعت پروژه‌ ساماندهی آبشوران کرمانشاه در خیابان آیت‌الله کاشانی عرض این معبر حفاری و قطعات پیش‌ساخته بتنی توسط مسئول و مجری طرح آماده‌سازی شده است تا بتوانیم در اسرع‌ وقت مشکل را رفع کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: بر اساس نظر کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه دو نقطه بحرانی دیگر آبشوران شامل حیدریه امیرالمؤمنین (ع) و پل حداد عادل نیازمند ساماندهی است که آب منطقه‌ای به‌عنوان متولی در حال تأمین اعتبار آن است.

یگانه خاطرنشان کرد: آبشوران شهر کرمانشاه طی چند دهه گذشته ساخته شده که هم‌اکنون نیازمند ساماندهی و بازسازی است و دیوارهای آن در مقاطع قدیمی آبشوران ریزش کرده و باید اصلاح آن انجام گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از