حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات جلیلی در کرمانشاه:

سعید جلیلی انتخاب اصلح جبهه انقلاب است

سعید جلیلی انتخاب اصلح جبهه انقلاب است

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت ادامه راه شهید رئیسی در کشور، گفت: سعید جلیلی انتخاب اصلح جبهه انقلاب است.

عبدالرحیم بنکدار در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی انتخاب ما در تعیین سرنوشت کشور بسیار مهم است که کدام خط و جریان فکری را از بین این دو کاندیدا انتخاب کنیم.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه گفت: در بین این دو کاندیدا، یک داوطلب با خط فکری با سابقه مشخص حضور دارد که بر اساس مبانی انقلاب اسلامی مسئول را خدمتگزار و نوکر مردم می‌داند و این تفکر در زمان مدیریت شهید رئیسی به ظهور و بروز رسید که شهید جمهور در میان مردم حضور داشت و با حضور در مناطق مختلف کشور صدای مردم را می‌شنید و برای حل مشکلات تلاش می‌کرد.

بنکدار تصریح کرد: شهید رئیسی در سیل و زلزله با لباس خاکی در بین مردم حضور داشت و با تلاش جهادی کارخانه‌های راکد و غیرفعال را مجدد احیا و زمینه اشتغال جوانان را مهیا کرد اما در مقابل تفکری وجود دارد که با شعارهای فریبنده سعی در ربودن رأی مردم دارد و کارنامه و عملکرد آنها برای مردم مشخص است.

وی ادامه داد: تفکری که در دوران گذشته بر کشور حاکم بود، پشت‌‌میزنشینی را بر حضور فعال و جهادی در میدان ترجیح می‌داد و با تمسخر اعلام می‌کرد صبح جمعه متوجه افزایش قیمت بنزین شدم و آن خسارت‌ها را بر کشور تحمیل کرد و کارنامه این افراد واضح و روشن است.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه بیان کرد: مردم با حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه آفریدند و هم‌اکنون نیز به دنبال راه شهید رئیسی هستند و باید مراقب باشیم کسانی را انتخاب نکنیم که نزدیک‌ترین فرد به آنها محکوم به فساد اقتصادی هستند و در این جریان فکری برادران رئیس‌جمهور و معاون اول دستگیر و راهی زندان شدند.

بنکدار عنوان کرد: باید به گونه‌ای در انتخابات شرکت کنیم که بهترین گزینه در مقام ریاست‌جمهوری قرار بگیرد و فردا از انتخاب خود پشیمان نشویم و کشور به مدیر میدانی و جهادی نیاز دارد و مدیریت پشت‌میزنشینی نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

وی اضافه کرد: مسئولان و مشاوران رئیس‌جمهور پیشین با توهین به مردم ساخت مسکن را برای عادی مزخرف دانستند اما خود آنها در خانه‌های میلیاردی و لاکچری زندگی می‌کنند و این جریان اصولاً مشکل مردم را درک نمی‌کنند و کارنامه افراد حاضر در ستاد پزشکیان مشخص است.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه افزود: باید با آگاهی انتخاب آگاهانه را داشته باشیم و تفکر جریان انقلاب را انتخاب کنیم که خود را خدمتگزار مردم می‌داند نه اینکه بودجه کشور را از قبل استفاده کند و خزانه خالی را تحویل دولت شهید رئیسی بدهد و با اقدامات خود میزان فروش نفت را کاهش دهد.

بنکدار خاطرنشان کرد: جریان فکری دولت یازدهم و دوازدهم بدون اطلاع مردم قیمت بنزین را افزایش داد و پس از مواجه مردم با این موضوع خود را بی‌اطلاع دانست و کشور را با خسارات بسیاری مواجه کرد و امروز اعلام می‌کنند یک باک بنزین یک میلیون تومان خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرق دارد چه کسی رئیس‌جمهور باشد، گفت: نحوه دیدگاه این دو جریان فکری با حقوق زنان نیز متفاوت است و یک جریان تنها به دادن شعار خود را مسئول می‌داند و قرآن کریم در پاسخ به این رفتار می‌فرماید ای مؤمنان چرا وعده‌ای می‌دهید که توان اجرای آن را ندارید زیرا یکی از چهره‌های منتسب به این جریان همسر خود را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و صدایی از مدعیان آنها بلند نمی‌شود اما در مقابل زنان جریان انقلاب در بالاترین سطح تحصيل کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه بیان کرد: تضاد در سخنان جریان مقابل به‌ گونه‌ای است که در زمان برجام تمام تحریم‌ها لغو می‌شود اما بعداً مشخص شد که اشتباه کرده‌اند و این سخنان فریبی بیش نبوده و این گروه حل تمام مشکلات را به برجام گره زدند و امروز با وجود تجربه تلخ گذشته دوباره همان موضوعات را مطرح می‌کنند و پزشکیان ادامه راه دولت روحانی است.

بنکدار خاطرنشان کرد: عملکرد هشت ساله دیپلماسی با کدخدا و گره‌زدن مشکلات کشور به مذاکره و غرب، تمام دنیا را محدود به آمریکا و چند کشور اروپایی می‌دانند و ارتباط با همسایگان در این دوره به حداقل رسید و در مقابل شهید رئیسی با مذاکره عزتمندانه و به قول آنها کسانی که زبان دنیا را بلد نبودند در پیمان‌های شانگ‌های و بریکس عضو شدند.

وی تاکید کرد: باید مقایسه کرد جایگاه کنونی کشورمان در دنیا چگونه است و اقتدار ایران در دنیا زبان‌زد است اما‌ وزیر خارجه زمانی اعلام کرد آمریکا می‌تواند با یک بمب توانایی مختل کردن سیستم دفاعی کشور را دارد و امروز گزینه نظامی برای جمهوری اسلامی ایران مطرح نیست.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه افزود: ساخت مسکن به عنوان نیاز اصلی مردم در دولت شهید رئیسی با واگذاری زمین آغاز شده موضوعی که وزیر دولت روحانی آن را مزخرف نامید.

بنکدار تصریح کرد: جامعه ایران شامل اقوام و مذاهب مختلف با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و نباید برای کسب رأی بین اقوام و مذاهب تفرقه‌افکنی کرد زیرا دولت باید به تمام ایرانیان خدمات‌رسانی کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از