حالت تاریک
رئیس دانشگاه آزاد واحد کنگاور:

سپاه معادلات رژیم صهیونیستی را تغییر داد

سپاه معادلات رژیم صهیونیستی را تغییر داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور گفت: عملیات افتخارآمیز وعده صادق اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عمر ۷۵ ساله رژيم صهيونيستی بود که کاملا صحنه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

عزیزاله رحمتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که عزت ایران اسلامی را رقم زدند به ویژه سردار سلیمانی این عملیات سپاه پاسداران را موجب اقتدار ایران و بسیار بازدارنده دانست و اظهار داشت: رژيم صهيونيستي بسیار ناگزیر است محاسبات خود را تغییر دهد و در این فضای جدید تصمیم‌گیری کند.

وی با تاکید بر اینکه حمله مقتدرانه نیروهای نظامی سپاه ویژگی‌های مهمی از جمله اعلام به کشورهای منطقه داشت، افزود: در این حمله که به وعده صادق معروف شد ایران، اقتدار و قاطعیت خود را به رخ دشمن کشید و برای حفظ توازن قدرت یک قدم بالاتر از بازدارندگی معمول برداشت و بزرگترین حملات پهپادی خود را در سرزمین‌های اشغالی به همگان نشان داد.

رحمتی خاطرنشان کرد: حمله موشکی و پهپادی دقیق و منطقی ایران به منظور پیشگیری از حملات آینده رژیم صهیونیستی صورت گرفت و در واقع اقدام ایران یک پاسخ بود نه یک حمله.

رئیس دانشگاه آزاد واحد کنگاور با تاکید بر اینکه عملیات موفق ایران علیه صهیونیست‌ها بخشی از پاسخ قانونی به شرارت‌های آنها بود، خاطرنشان کرد: این عملیات حامل پیام مهمی بود که اگر تل‌آویو و حامیانش قصد آزمودن مجدد اراده ایران در دفاع از منافع خود را داشته باشند به ورطه خطای محاسباتی بسیار بزرگتر از خطای اول خواهند افتاد.

رحمتی تصریح کرد: پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی نشان داد سیاست بازدارندگی آنها به دلیل اقدامات نادرست کابینه نتانیاهو به شدت لطمه دیده و زمینه  نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی فراهم شده است.

وی خطاب به رژيم جنایتکار صهیونیستی و استکبار جهانی نیز گفت: این رژیم غاصب و ضعیف بداند که ایرانی‌ها هرگز نمی‌هراسند و در صورت تجاوز و اقدامات خرابکارانه دشمنان کشور ایران به صورت علنی، وعده‌های صادق دیگری علیه آن کشور متجاوز انجام خواهد داد.

رحمتی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که هیمنه پوشالی آن در هم شکسته و مهره سوخته‌ای بیش نیست و بداند که با راهبردهای استراتژیک و اساسی مقام معظم رهبري نابودی رژیم غاصب نزدیک‌تر است.

وی در پایان گفت: اینجانب به نمایندگی از همه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد کنگاور اقدام غرورآفرین نظامیان سرافراز ایران علیه رژیم اشغالی صهیونیستی که حقیقتا وعده‌ای صادق بود تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال سربلندی هرچه بیشتر سپاه اسلام و سرشکستگی و خواری دشمنان اسلام را مسئلت می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از