حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
شهدا همواره مطیع ولایت فقیه بودند
شهردار دالاهو:

شهدا همواره مطیع ولایت فقیه بودند

شهردار دالاهو با اشاره به اینکه شهدا همواره اجرای دستورات الهی را مدنظر داشتند، گفت: شهدا همواره مطیع ولایت فقیه بودند.

امیرحسین نصرتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و سیره شهدا در جامعه به پایبندی اصل تبعیت از ولایت فقیه‌، همدلی دستگاه‌ها، جامعه‌پذیری و فرهنگ‌پذیری نیاز است و با بهره‌گیری از مکتب شهدا و ایثارگران می‌توانیم جامعه خوب و سالمی داشته باشیم.

شهردار دالاهو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کرده است، گفت: در حال حاظر ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و معرفی و تقویت این فرهنگ برای جامعه و به‌خصوص نسل‌های فعلی یکی از اساسی‌ترین وظایف مدیران است.

نصرتی به تشریح برنامه‌های شهرداری دالاهو برای برگزاری کنگره ملی شهدا پرداخت و تصریح کرد: برگزاری جلسات مستمر فرهنگی، هم‌افزایی دستگاه‌های، دعوت نخبگان، ساخت تندیس و المان‌های شهری، برگزاری مراسم بزرگداشت و یادواره شهدا، ساخت تولیدات فاخر در زمینه شهادت، فضاسازی در پارک‌ها و خیابان‌های سطح شهر و اعزام ۱۰۰ نفر از خانواده شهدا به استان در زمان برگزاری کنگره از جمله برنامه‌های شهرداری دالاهو است.

وی در ادامه گفت: مدیران شهرداری‌ها به‌عنوان مدیران شهری با کمک به سازمان‌های زیرمجموعه خود همچون سازمان فرهنگی و اجتماعی و یا با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای ترویج‌دهنده فرهنگ به‌عنوان رکن تیلبغی و ترویجی فرهنگ در جامعه ایفای نقش می‌کند.

نصرتی در پایان گفت: شهدا جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند متعال دارند، یاد و خاطره آن‌ها تا ابد نزد ملت ایران باقی خواهد ماند زیرا با ایثار و فداکاری امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از