حالت تاریک
رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه:

شهرداری‌‌ مناطق میدان‌های مینی‌گلف در بوستان‌ها احداث کنند

شهرداری‌‌ مناطق میدان‌های مینی‌گلف در بوستان‌ها احداث کنند

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه گفت: از شهرداران شهرداری‌های مناطق کرمانشاه می‌خواهیم باتوجه به اینکه مینی گلف علاقمندان زیادی دارد، در پارک‌ها و بوستان‌های شهر میدان‌های مینی گلف را احداث کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از جام ورزش، الهام اکبری در حاشیه برگزاری جشنواره گلف اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره خانوادگی گلف، آشنایی خانواده‌های کرمانشاهی با این رشته جذاب ورزشی است.

 

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه افزود: در این جشنواره، آموزش چهار رشته گلف، مینی‌گلف، وودبال و بهکاپ را به شرکت‌کنندگان داشتیم.

 

وی با بیان اینکه والدین به همراه فرزندانشان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، گفت: حدود ۵۰۰ نفر در جشنواره خانوادگی گلف کرمانشاه در زمین چمن شماره دو مجموعه ورزشی آزادی شرکت کردند.

 

اکبری شعار این جشنواره را «گلف، ورزشی برای همه سنین» عنوان کرد و افزود: خوشبختانه کودکان حاضر در این جشنواره به همراه والدین خود با شور و اشتیاق خاصی این رشته را آموزش دیدند.

 

اکبری ارتقاء روحیه اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی، شادابی کودکان در کنار خانواده‌هایشان و توجه به ورزش در بین خانواده‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

 

وی در ادامه به رویکردهای هیات گلف استان در بُعد همگانی و بُعد قهرمانی این رشته اشاره کرد و گفت: در بُعد همگانی در تلاش هستیم تا بتوانیم خانواده‌های بیشتری را با این رشته آشنا کنیم و در این راه تجهیزات و آموزش رایگان را هم به آنها می‌دهیم. 

 

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه تصریح کرد: در بُعد قهرمانی و حرفه ای هم از چندسال پیش برنامهریزی‌های مدونی را داشته‌ایم که امسال تنها گوشه‌ای از نتایج این برنامه‌ریزی‌ها را با درخشش ورزشکارانمان در مسابقات مختلف دیدیم.

 

وی یادآورشد: طی چندسال اخیر ما نشان داده‌ایم که گلف کرمانشاه پتانسیلهای بسیار بالایی دارد و باتوجه به اینکه جوانان کرمانشاهی علاقه زیادی به این رشته دارند، لذا انتظار می رود که مسئولین ورزش استان هم با تکمیل این پروژه به رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته کمک کنند.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: پروژه آکادمی گلف کرمانشاه شامل یک زمین ۱۸ میدانه مینی گلف و فضایی برای  ۴ رشته از جمله: رنج گلف، وودبال، بهکاپ و کرکت بود که فاز اول پروژه شامل زیرسازی و تسطیح زمین انجام گرفته است، اما متاسفانه فاز دوم پروژه به علت عدم تخصیص بودجه کماکان نیمه تمام باقی مانده است.

 

وی افزود: این پروژه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصورت تامین اعتبار دوماهه به اتمام می رسد.

 

اکبری تصریح کرد: البته طی روزهای گذشته در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان، ایشان قول داد که تا پایان امسال پروژه آکادمی گلف استان به بهره‌برداری برسد که امیدواریم این امر محقق شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه هم یک زمین مینی گلف ویژه بانوان  داریم که غیرقابل استفاده شده و در صورت بازسازی می توان از این ظرفیت هم برای گلف استان استفاده کنیم.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف در ادامه بااشاره به افزایش روز افزون طرفداران مینی‌گلف در استان، افزود: از شهرداران شهرداری‌های مناطق کرمانشاه می‌خواهیم باتوجه به اینکه مینی گلف علاقمندان زیادی دارد، در پارک‌ها و بوستان‌های شهر میدان‌های مینی‌گلف را احداث کنند.

 

اکبری تاکید کرد: احداث میدان های مینی گلف هزینه چندانی در بر ندارد و ما هم آماده‌ایم که نقشه و تجهیزات مورد نیاز آن را در اختیار شهرداری‌ها قرار دهیم.

 

وی در پایان گفت: از آنجایی که حضور خانواده‌ها در پارک‌ها و بوستان‌ها پررنگ است، لذا احداث میدان‌های مینی گلف باعث سرگرمی و افزایش روی آوردن آنها به سمت ورزش می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از