حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

شهید رئیسی الگویی برای تمام مسئولان است

شهید رئیسی الگویی برای تمام مسئولان است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم راه شهید سید ابراهیم رئیسی بود، گفت: شهید رئیسی الگویی برای تمام مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در جمع مسئولان اظهار داشت: شهید سید ابراهیم رئیسی تأکید داشتند اگر تنها یک روز فرصت خدمت‌گزاری به مردم وجود داشته باشد باید با تمام توان برای مردم کار کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران باید با تمام توان و بدون هیچ مشکلی نسبت به ادامه فرآیند خدمت‌رسانی به مردم تا زمان برگزاری انتخابات قوه مجریه و انتخاب رئیس‌جمهور اقدام کنند.

صحرایی تصریح کرد: با توجه به قانون اساسی، تمام شرایط برای حوادث و اتفاقات خاص پیش‌بینی شده و بر همین اساس طی ۵۰ روز آینده فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ بن‌بستی در قانون وجود ندارد، ادامه داد: انتخابات در روز هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و باید سعی کنیم علاوه بر بزرگداشت و تبیین شخصیت شهید راه خدمت، سید ابراهیم رئیسی زمینه برگزاری و حضور پُر شور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم گام برداشتند و به مقام شهادت رسیدند، ایشان الگویی برای تمام مسئولان هستند و قطعاً این مسیر پر افتخار ادامه خواهد داشت و باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

صحرایی عنوان کرد: انتخابات در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد و باید خود را برای حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه آماده کنیم تا انقلاب با صلابت بیشتری به مسیر خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت است و شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان همواره در راستای ترویج دیپلماسی مقاومت، مقتدرانه گام برداشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از