حالت تاریک
فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول(ص) جوانرود:

شهید سلیمانی متعلق به همه آزادگان جهان است

شهید سلیمانی متعلق به همه آزادگان جهان است

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول(ص) جوانرود گفت:شهید سلیمانی تنها متعلق به ما نیست بلکه نوری خاموش‌ناشدنی و متعلق به تمامی آزادگان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علی‌اصغر چراغی صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جوانرود، جنایات تروریستی حادثه کرمان را محکوم کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی سرباز فداکار ولایت و مالک اشتر انقلاب بود که در دوران عمر پربرکتشان مجاهدت‌های زیادی در راه اسلام و انقلاب انجام دادند.

چراغی تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی نماد پیروزی حق بر باطل و پیروزی مستضعفان بر ظالمان است لذا حاج قاسم نماد دشمن ستیزی و استکبارستیزی تاریخ ما است.

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) جوانرود اذعان کرد: این شهید تنها متعلق به ما نیست بلکه نوری خاموش‌ناشدنی و متعلق به تمامی آزادگان جهان است.

 


حاج قاسم بارها ابهت پوشالی دشمنان اسلام را شکست

صادق اشک‌تلخ از مدافعان حرم و همرزم سردار قاسم سلیمانی با بیان خاطراتی از سردار دل‌ها، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی شجاع، با تدبیر و مخلص و مطیع محض ولایت بود.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان افزود: حاج قاسم بارها ابهت پوشالی دشمنان اسلام و انقلاب را در هم شکست و نبرد قهرمانانه وی با تروریست‌های داعش نام نیکش را برای همیشه جاودان ساخت.

اشک‌تلخ حس نوع دوستی، خستگی‌ناپذیری، رفتار صمیمانه با نیروها و شجاع بودن را از دیگر ویژگی‌های بارز سپهبد سلیمانی عنوان کرد و گفت: مجموع این خصائص از وی چهره‌ای قهرمان و شخصیتی محبوب در جهان اسلام ساخته بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از