حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
شهید نصرالله حلقه اتصال جوانان محور مقاومت
امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی مطرح کرد:

شهید نصرالله حلقه اتصال جوانان محور مقاومت

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: شهید سید حسن نصرالله حلقه اتصال وحدت جوانان شیعه و سنی در کشورهای محور مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌رضا اکبری صبح امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت شهدای مقاومت در شهرستان سنقر و کلیایی، اظهار داشت: شهدا از نظر جایگاه در روز قیامت نزد خداوند بالاترین مقام را دارند، آن‌ها «عند ربهم یرزقون» هستند و حیاتشان از زمان رفتنشان آغاز می‌شود.

وی افزود: ما وظیفه داریم از رسالت  شهدا حراست کنیم و با تبیین کار بزرگ شهدا، عظمت ایثارشان را به  دنیا معرفی کنیم.

اکبری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا عنوان کرد: شهادت مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت و نماد عزت و اقتدار علوی، سید حسن نصرالله، بی‌تردید گشاینده فصلی جدید در مسیر آزادی قدس شریف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با کشتن رهبران مقاومت و فرماندهان سند نابودی خود را امضا می‌کند، این اقدام بزدلانه نشان از ضعف و ترس صهیونیست‌ها دارد.

به گفته اکبری، آمریکا و سایر حامیانش در پی حمایت‌های ننگین خود از رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد راهبردی را به دست نخواهد آورد.

وی گفت: اگر سازمان حقوق بشر مدعی رعایت حقوق بشر است، چطور به صهیونیست‌ها به مثابه سگ هار مهار نشدنی اجازه نطق می‌دهد، شهادت «سید حسن نصرالله» و «شهید هنیه» و سایر فرماندهان مقاومت، زنان و کودکان غزه مظلوم با حمایت آمریکا و اروپا رقم خورد و قابل بخشش نیست.

 اکبری بیان داشت: شهید نصرالله حلقه اتصال وحدت جوانان شیعه و سنی در کشورهای محور مقاومت بود و با مواضع صریح خود و سخنان اندیشمندانه، همواره روح مقاومت را حیات جدید می‌بخشید.

وی افزود: دبیرکل حزب‌الله لبنان، فردی مجاهد و حکیم بود که توانست جبهه مقاومت را در ابعاد مختلف، رزمی، فرهنگی و سیاسی، مدیریت  کند که پس از عمری سراسر از مجاهدت توسط خبیث‌ترین رژیم به شهادت رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از