حالت تاریک
امام جمعه شهرستان صحنه:

شیاطین در دین و ایمان مردم شبهه‌افکنی می‌کنند

شیاطین در دین و ایمان مردم شبهه‌افکنی می‌کنند

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه همه مومنان مورد امتحان خداوند قرار می‌گیرند، گفت: مراقب شیاطین باشید چرا که آنها در دین و ایمان مردم شبهه‌افکنی می‌کنند،

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاصه‌امیری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه، حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت را که آرزوی انسان‌های با ایمان است تبریک گفت و اظهار داشت: به یاری خدا انتقام شهدای کشورمان را از آنها خواهیم گرفت.

امام جمعه شهرستان صحنه بیان داشت: همه مومنان مورد امتحان خداوند قرار می‌گیرند و در سختی‌ها مشخص می‌شود افراد مومن و ولایتمدار چه کسانی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاصه‌امیری اذعان کرد: شیاطین بین همه ما فتنه‌انگیزی می‌کنند پس مراقب باشید که چه کسانی از زبان شیطان سخن می‌گویند و در دین و ایمان ما شبهه‌افکنی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: امروز وظیفه ما این است که بدانیم در ترورهایی که در دهه‌های مختلف انقلاب رخ داد چه کسانی در پشت صحنه بودند و چه هدفی را دنبال کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاصه‌امیری تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند با شهادت فررندان این ملت به هیج جایی نمی‌رسند و آن چیزی که برای ما روشن است اخراج آمریکا از منطقه و از بین رفتن رژیم صهیونیستی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از