حالت تاریک
پیام شهدا؛

صداقت و اخلاص خود را حفظ کنید

صداقت و اخلاص خود را حفظ کنید

شهید «صیدکریم شکری» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: ای برادران ای جوانان و همکاران در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید صیدکریم شکری یکم فروردین ۱۳۴۰، در روستای چگنی از توابع شهرستان خرم آباد چشم به جهان گشود. تا پایان دوره کاردانی درس خواند. دبیر بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. نوزدهم دی ماه ۱۳۶۳، در زبیدات عراق بر اثر اصابت ترکش به شکم و پاها شهید شد. مزارش در روستای مله بلوط از توابع شهرستان زادگاهش واقع است.

این شهید عزیز در وصیت‌نامه خود نوشته است:

بنام آن خدایی که مرا از نیستی آفرید و دوباره باز می‌گرداند.

ای جوانان نکند که در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد. مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد. مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیرید که علی اکبر امام حسین (ع) در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.

و اینک شماها را بخاطر خدا و رسول خدا ترک کردم و عازم جبهه و جنگ بر علیه کفار می‌باشم. اما بدانید قلبم همیشه با شماست و همواره با شما خواهد بود. موقعی که گلوله‌های دشمن تکه تکه‌ام کنند باز به یاد شما خواهم بود. ای برادران‌ای جوانان و همکاران در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنانکه پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من ننگرند و بر جنازه من حاضر نشوند اما باشد که دماء شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند.

برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه خدا قدم بردارید.

انتهای خبر/

صداقت و اخلاص خود را حفظ کنید

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از