حالت تاریک
شهردار منطقه ۵ کرمانشاه خبر داد:

صرف ۱۵ میلیارد تومان برای احداث بوستان‌های کرمانشاه

صرف ۱۵ میلیارد تومان برای احداث بوستان‌های کرمانشاه

شهردار منطقه پنج کرمانشاه از افتتاح سه بوستان جدید با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهرداری منطقه پنج شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سجاد یزدانی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح سه بوستان در محلات شهرداری منطقه پنج کرمانشاه در راستای توسعه فضای سبز خبر داد و اظهار داشت: این سه پارک در شهرک نساجی، شهرک جهاد و شهرک جهاد نصر در راستای دسترسی بیشتر شهروندان به فضای سبز احداث و افتتاح شد. 

وی بیان کرد: بوستان شهرک نساجی با اعتبار ۶ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۹ هزار متر، بوستان شهرک جهاد در زمینی به مساحت ۷ هزار متر و با اعتبار ۵ میلیارد تومان و بوستان شهرک جهاد نصر در زمینی به مساحت ۶ هزار متر و اعتبار ۴ میلیارد تومان احداث شده است. 

یزدانی ادامه داد: سرانه فضای سبز در شهرداری منطقه پنج ۱۰ متر است که بیشترین سرانه را در بین شهرداری‌های مناطق شهر کرمانشاه دارد و با افتتاح این سه بوستان تعداد پارک‌های شهردای منطقه پنج از ۳۶ عدد به ۳۹ پارک افزایش یافت. 

شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: در مجموع برای احداث این سه بوستان ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است که این اقدامات بر اساس بودجه مصوب شورای شهر انجام گرفته و در نقشه طرح تفصیلی نیز وجود دارد. 

یزدانی تاکید کرد: شهرداری منطقه پنج کرمانشاه بیشترین سرانه فضای سبز را در بین شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه دارد که آمار آن ۲۰۳ هکتار است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از