حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
ضرورت استفاده حداکثری از فرصت کنگره شهدا
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

ضرورت استفاده حداکثری از فرصت کنگره شهدا

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: باید از فرصت کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه استفاده حداکثری کرد.

جمال قنبرپور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس دوران افتخار ملت بزرگ ایران است که بخش بسیار بزرگی از عزت و اقتدار امروز ما از همان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح کشور در دوران دفاع مقدس در برابر تمام دنیای استکبار و ابرقدرت‌های شرق و غرب توانستند به برتری برسند در حالی‌که توان تسلیحاتی و تجهیزاتی ما بسیار پایین بود و اما رژیم بعث عراق پیشرفته‌ترین سلاح‌های آن زمان را در اختیار داشت.

قنبرپور اذعان داشت: رمز پیروزی و موفقیت ما در دوران دفاع مقدس ایمان به خدا و الطاف الهی، توسلات رزمندگان و توجهات و امدادهای غیبی امام زمان (عج) و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی رزمندگان بود که ما را بر جهان استکبار و نظام سلطه به برتری رساند.

وی خاطرنشان کرد: تقابل ما با دنیای استکبار تمام نشده و دشمنان اسلام و انقلاب همچنان در حال برنامه‌ریزی برای نابودی انقلاب و ایران اسلامی هستند و ما امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس نیازمند ایمان و اخلاص، بصیرت و ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی، ایثار و شهادت‌طلبی و مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران خصوصاً نسل جوان کشور هستیم تا بتوانیم بر دنیای استکبار غلبه کنیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: دشمن از ایثار و شهادت‌طلبی ما می‌ترسد و به‌دنبال کم‌رنگ کردن آن در کشور است لذا ما باید برای خنثی‌سازی این هدف دشمن، فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های بسیار مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های بزرگداشت شهداست که هم یاد شهدا را در جامعه زنده نگه می‌دارد و هم رمز برتری ما در دوران دفاع مقدس را که همان فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است در کشور ترویج می‌دهد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در پایان افزود: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است که باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت مهم بهترین و بیشترین استفاده را کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از