حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت انجام همزمان تلاش و تبیین توسط مسئولان

ضرورت انجام همزمان تلاش و تبیین توسط مسئولان

استاندار کرمانشاه گفت: باید تلاش شبانه‌روزی برای خدمت و جهاد تبیین به‌منظور واقعی شدن مطالبات با هم انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی عصر امروز در آیین افتتاح جاده جایگزین سد هواسان در محور سرپل‌ذهاب به ازگله، با اشاره به همت  حکومت اسلامی در سایه ولایت امام زمان(عج‌ا...) برای رسیدگی به مردم، اظهار داشت: افرادی که مسئولیت دارند وقتی می‌بینند ولی جامعه به تعبیر زیبای قرآنی برای خدمت به مردم حرص می‌زند نباید شب و روز بشناسند.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر حریص بودن پیغمبر اکرم(ص) برای خیررساندن به مسلمانان، افزود: هرکسی که بخواهد پیرو پیامبر(ص) باشد باید برای خدمت به مردم حرص بزند و از دل و جان تلاش کند.

صحرایی خاطرنشان کرد: باید قدرشناسی را به همدیگر یادآوری کنیم البته منظور قدرشناسی از افراد مسئول نیست چون همه این افراد با منت مسئولیت را پذیرفته‌اند که به مردم خدمت کنند هرچند که باید از آنها تشکر کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: منظور قدرشناسی از نعمت انقلاب اسلامی ایران است برهمین اساس ما مسئولان در عین تلاش و جدیت برای خدمت‌رسانی باید به‌طور دائم مردم را به حق و صبر توصیه کنیم و یادآوری کنیم که این نعمت‌ها مورد استفاده مفید قرار گیرد.

صحرایی گفت: رهبر انقلاب ما را تحت عنوان جهاد تبیین به سوی این موضوع راهنمایی کرده و یکی از برداشت‌هایی که از جهاد تبیین می‌شود، ضرورت یادآوری است در غیر این صورت مردم قبل از اینکه لذت خدمات را دریافت کنند مطالبه بعدی را برای خود به یک دغدغه تبدیل خواهند کرد در نتیجه یک آسيب اجتماعی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: باید تلاش شبانه‌روزی برای خدمت و جهاد تبیین به‌منظور واقعی شدن مطالبات با هم انجام شود که ثمره آن خدمت خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: برخی از مردم از حقی نمی‌گذرند در نتیجه فرآیند خدمت‌رسانی نظیر آب‌رسانی و گازرسانی را کند می‌کنند و در مواردی که این مساعدت وجود داشته سرعت کار افزایش یافته است پس در عین تلاش برای اقدام باید تبیین هم صورت گیرد.

صحرایی با تاکید بر اینکه گام به گام خدمت‌رسانی درحال پیشرفت است، گفت: در آینده که آب سد هواسان برقرار شود و جاده از آن عبور کند چشم‌اندازی برای گردشگری و رونق چند برابری ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از