حالت تاریک
بخشدار مرکزی کنگاور مطرح کرد:

ضرورت تلاش دهیاران برای افزایش مشارکت در انتخابات

ضرورت تلاش دهیاران برای افزایش مشارکت در انتخابات

بخشدار مرکزی کنگاور گفت: با توجه به در پیش‌بودن انتخابات و اهمیت این مسأله در تعالی نظام جمهوری اسلامي ایران، دهیاران تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری و پرشور در سطح روستاهای بخش مرکزی به‌کار گیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، قارلقی صبح امروز سه‌شنبه در جلسه‌ای که در سالن جلسات بخشداری کنگاور، برگزار شد توصیه‌ها و دستورات لازم را در خصوص  رفع آنی و سریع چند مسأله و مشکل ملموس در سطح روستاهای بخش مرکزی به دهیاران ابلاغ کرد.

وی با تاکید بر گسترش جولان سگ‌های ولگرد در سطح روستاها و خطرات احتمالی از دهیاران خواست نسبت به جمع‌آوری آنی این سگ‌های ولگرد اقدام کنند.

قارلقی ادامه داد: از آنجا که شغل اصلی مردم روستا دامداری است و آلودگی معابر روستا به فضولات حیوانی محتمل است لذا دهیاران در اسرع وقت نسبت به پاک‌سازی سطح روستاها، ورودی‌ها و خروجی روستاها از زباله‌ها، نخاله‌های ساختمانی و فضولات حیوانی اقدام کنند.

بخشدار مرکزی کنگاور سرقت احشام  را یکی از مشکلات اصلی روستاییان برشمرد و اذعان داشت: با توجه به اهمیت حفظ امنیت روستاها و جلوگیری ازسرقت‌های احتمالی احشام و اموال روستاییان دهیاران نسبت به نصب دوربین در ورودی و خروجی روستاها برای پایش تصویری اقدام کنند.

قارلقی تصریح کرد: با توجه به خطر شیوع تب برفکی و احتمال تلفات دامی و خسارات ناشی از آن دهیاران نسبت به اطلاع‌رسانی در این خصوص به دامداران روستایی و تأکید بر رعایت موارد بهداشتی و همکاری با کارشناسان دامپزشکی برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

وی در پایان از دهیاران خواست که نسبت به اطلاع‌رسانی به کشاورزان در بازه زمانی تعیین شده در خصوص کشت قراردادی و مزایای آن در سطح روستاهای بخش مرکزی اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از