حالت تاریک
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد:

۴۰۰ نیروی انسانی در وزارت ارشاد جذب می‌شوند

۴۰۰ نیروی انسانی در وزارت ارشاد جذب می‌شوند

مدیر کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه نیروی انسانی به‌زودی برای جذب ۴۰۰ نفر نیروی انسانی فراخوان داده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، مهدی رمضانی چابک در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، کرمانشاه سینه‌ ستبر ایران است و اگر نماد مقاومت در تارک این سرزمین نقش گرفته مدیون فداکاری  قهرمانان و طلایه‌داران فرهنگ مقاومت است.

 

مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این روزها غزه در خون آمیخته و در فضای رسانه‌ای منعکس می‌شود، افزود: مردم کرمانشاه نیز طی سال‌های جنگ تحمیلی آن دورانی که رسانه‌های دیداری به این شکل وجود نداشت، هشت سال به خاک و خون غلتیدند در واقع مردم این‌گونه مقاومت را از پدران و مادران الگو گرفتند.

 

وی با بیان رشادت‌ها و شهامت شهیدان، گفت: اگر امروز در مملکت این‌گونه سرافرازانه زندگی می‌کنیم مدیون خون شهدا هستیم و به روح پر فتوح شهیدان درود می‌فرستیم.

 

رمضانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به سرعت و به سختی در حال طی کردن پله‌های به سوی قله موفقیت است.وی گفت: یکی از سرفصل‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم تاکید بر اصل عدالت فرهنگی و بازگشت مرجعیت مردمی و تقویت مردمی‌سازی است.

 

رمضانی با اشاره به اینکه در حوزه عدالت فرهنگی موقعیت‌ها و زیرساخت‌ها فراهم شده، اذعان کرد: در بند  ه تبصره ۹ کشور برای اولین بار بانک‌ها را مکلف کردند که منابع مالی به حوزه استان‌ها معطوف شود.وی خاطرنشان کرد: در حوزه نیروی انسانی به‌زودی برای جذب ۴۰۰ نفر نیروی انسانی فراخوان داده خواهد شد.

 

نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طی دو سال اخیر تعداد ۲۲۰ سالن سینما به سینماهای کشور افزوده شده که پیش‌بینی می‌شود این رقم از ۷۵۰ سالن به یک‌هزار سالن تا پایان دولت سیزدهم  برسد.وی افزود: تحقق کارهای حوزه عدالت فرهنگی و تقویت جریان‌های فرهنگی باید از طریق میدان حلقه‌های میانی محقق شود.

 

رمضانی با تاکید بر اینکه باید از هنرمندان پایبند به مبانی انقلاب اسلامی حمایت شود، تصریح کرد: عده‌ای در ابتدای دولت سیزدهم و در زمان فتنه درصدد بودند مبانی حوزه فرهنگ را به انسداد بکشانند.وی ادامه داد: در همین شهر کرمانشاه طی سال گذشته پس از هشت سال جشنواره منطقه‌ای به نحو باشکوهی برگزار شد.

 

رمضانی با بیان اینکه به انجمن‌های نمایشی، موسیقی و هنر‌های تجسمی در ۳۱ استان سرانه یک میلیارد تومانی اختصاص پیدا کرده، خاطرنشان کرد:  سال ۱۴۰۳ فصل تزریق اعتبارات و منابع در حوزه هنر خواهد بود و امیدواریم این امر منجر به رضایت  ولی‌نعمتان اهالی هنر باشد.

 

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به حوادث غزه و رفتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی، گفت: اینجا در جبهه مقاومت نزاع بین خیر و شر است و آنچه تکلیف هنرمندان است تلاش برای تحقق روایت صحیح و درست است و چهره حق و باطل را به درستی نمایش دهند.

۴۰۰ نیروی انسانی در وزارت ارشاد جذب می‌شوند
۴۰۰ نیروی انسانی در وزارت ارشاد جذب می‌شوند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از