حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌قراول جهاد تبیین است

سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌قراول جهاد تبیین است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مهمترین جهاد به تعبیر مقام معظم رهبری، جهاد تبیین است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌قراول جهاد تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز شنبه، در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در سنت‌های الهی یکی از آزمون‌هایی که ما باید آماده آن باشیم و گریزی از آن نداریم، گردش مجاهدت در راه خدا است.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تکلیف جهاد در سطوح مختلف در گردش است، افزود: اکنون مهمترین جهاد به تعبیر مقام معظم رهبری، جهاد تبیین است که پیش‌قراول آن سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون در اوج معرکه قرار داریم، گفت: جامعه به سه دسته گروه حق، گروه باطل و میانه تقسیم می‌شود که گروه حق و باطل هدف مشخصی دارند و تحرک‌آفرین هستند و گروه سوم عوام مردم هستند.

 

صحرایی با بیان اینکه باید به یک گروه که در جایگاه خواص و اهل حق است جلوه و نمود بیشتری بدهیم، گفت: باید توجه و اهتمام بیشتری به راهنمایی‌ها و راهبری‌های ولی جامعه داشته باشیم و گروه میانه در معرض راهبری و راهنمایی خواص جبهه اهل حق قرار گیرند می‌توانند در مسیر هدایت و سعادت گام بردارند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری در سال ۸۵ یک سخنرانی معروف داشتند که طی آن فرمودند، جامعه به دو گروه تقسیم می‌شود: گروه خواص که خود دو دسته خواص اهل حق و خواص اهل باطل را در بر می‌گیرد و گروه دیگر عوام یا بدنه مردم که دائماً در معرض انتخاب بین این دو دسته از گروه خواص هستند.

 

وی با بیان اینکه عالمانه و مجاهدانه باید عمل و عوام را به سمت خیر هدایت کنیم، افزود: امروز جامعه به اثرگذاری و پیش‌تازی سازمان تبلیغات اسلامی نیاز مضاعف دارد.

 

صحرایی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نباید یک مجموعه کارمندی تلقی شود، گفت: امروز در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به هوشمندی اثرگذار نیاز داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: تبیین شاخصه‌های انقلابی، انقلابی‌گری، تفکر و عمل انقلابی، تأکید بر دشمن‌شناسی و تعیین مرزهای حق و باطل و زمینه‌سازی برای ایجاد روحیه جهاد، ایثار و شهادت تضمین‌کننده نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 

استاندار کرمانشاه همچنین جهانی کردن امر تبلیغات، بین‌المللی کردن مراسم و مناسبت‌ها، تقویت امنیت ملی و تأمین منافع ملی با حضور مردم را از دیگر عوامل تضمین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط سازمان تبلیغات اسلامی دانست.

 

صحرایی در ادامه از ایجاد امید در جامعه به عنوان مهم‌ترین وظیفه امروز مسئولان یاد و تصریح کرد: مدیران باید بتوانند به جامعه امید تزریق کنند.

 

سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌قراول جهاد تبیین است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از