چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-06-01 11:12 - شماره خبر : 9186 0
شهردار حمیل خبر داد:

ظرفیت اسکان ۵ هزار نفری موکب‌های حمیل

شهردار حمیل گفت: همه امکانات بخش حمیل در اختیار ستاد عتبات عالیات است و در این میان بیش از ۵ هزار ظرفیت اسکان را در شبانه‌روز داریم.

کامران جلوند در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد اربعین در مسیر مرز مهران و مسیر اربعین زائران مواکب آل طاها، شهدای انتظامی، حسینیه شهدای شهرداری و موکب بانو سلیمانی تجمیع موکب‌ها را داشتیم. 

شهردار حمیل از ارائه خدمات شبانه‌روزی به زوار اربعین در موکب‌های برپا شده خبر داد و افزود: در طول روز بیش از ۷ هزار پرس ناهار و شام به زائران خدمات  ارائه داده می‌شود. 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی با نظارت نماینده عالی دولت کارشان را انجام می‌دهند ضمن سپاس و قدردانی از فرماندار و مجموعه مدیریت شهرستان اسلام‌آبادغرب همه امکانات بخش حمیل در اختیار ستاد عتبات عالیات است و در این میان بیش از ۵ هزار ظرفیت اسکان در شبانه‌روز داریم. 

جلوند عنوان کرد: در طول رفت و برگشت زوار دو موکب فعال از جمله موکب بسیج مقاومت و موکب مردمی برپا است علاوه بر این در مسجد امام رضا (ع) جوانان شهر مشغول خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی هستند. 

وی بیان داشت: شهر حمیل ملقب به بیت‌الحسین است و در طول  ۱۳ سال، مردم تجربه خدمت به مردم و زائران حسینی را دارند در ناحیه ستاد اربعین شهرستان و استان امسال در بحث زیرساخت‌ها مجموعه شهرستان و استان تصمیم گرفتند اعتبارات خوبی به زیرساخت مسیر حمیل تخصیص دهند. 

وی در پایان گفت: مدیریت ارشد شهرستان فرماندار انقلابی و جهادی با همکارانش تلاش کردند با توجه به موقعیت شهرستان اسلام‌آبادغرب در دو مسیر خسروی و مهران بیشترین خدمات را به زائران ارائه دهند. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NEbJ2
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار