حالت تاریک
مدیریت درمان تأمین اجتماعی کرمانشاه خبر داد:

فعالیت نوروزی ۴مرکز درمانی تأمین اجتماعی کرمانشاه

فعالیت نوروزی ۴مرکز درمانی تأمین اجتماعی کرمانشاه

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از فعالیت چهار مرکز درمانی تأمین اجتماعی کرمانشاه در تعطیلات نوروزی خبر داد.

میثم حجتی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی قرار داریم برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات درمانی توسط مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه صورت گرفته شده است.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه همواره یکی از مقاصد گردشگری در نوروز محسوب می‌شود بر همین اساس چهار مرکز درمانی برای ارائه خدمات درمانی به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

حجتی‌پور بیان کرد: چهار مرکز بیمارستان شهدا واقع در بلوار شهید بهشتی، بیمارستان حضرت معصومه(س) در بلوار طاق‌بستان و پلی‌کلینیک شماره یک و دو در تعطیلات نوروزی آماده خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران هستند.

وی ادامه داد: همچنین برای رفاه بیشتر هم‌وطنانمان در تعطیلات نوروزی داروخانه‌های پلی‌کلینیک‌های سازمان تأمین اجتماعی در نوبت صبح فعال بوده و داروی مورد نیاز بیماران را فراهم خواهند کرد.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: بیماران در صورت نیاز به خدمات درمانی تخصصی می‌توانند به مراکز بیمارستانی شهدا و حضرت معصومه(س) مراجعه کنند.

حجتی‌پور گفت: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در بیمارستان‌های شهدا و حضرت معصومه(س) پزشکان مورد نیاز به صورت آماده برای ارائه خدمات درمانی حضور دارند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از