حالت تاریک

قاب ماندگار مردم سرپل‌ذهاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قاب ماندگار مردم سرپل‌ذهاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم سرپل‌ذهاب غیرت و حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس بارها نشان داده‌اند، مردم این خطه تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی در شهرستان سرپل‌ذهاب اجرا شده و اوج این برنامه‌ها مراسم بانگ الله اکبر و نورافشانی شب ۲۱ بهمن و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه است.

شامگاه ۲۱ بهمن مردم رأس ساعت ۲۱ ندای الله اکبر را بر پشت‌بام منازل سر دادند و این شور و نشاط خود گویای راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی در سرپل‌ذهاب بود.

صبح روز ۲۲ بهمن ماه مردم سرپل‌ذهاب همراه و هم قدم با مردم استان کرمانشاه و سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند که مبدا آن میدان حضرت امام خمینی(ره) و مقصد نیز مرقد مطهر احمد بن اسحاق (ع) است که میعادگاه همیشگی مردم سرپل‌ذهاب و برنامه‌های فرهنگی است و مرقد احمد بن اسحاق پس از بازسازی زلزله سال ۹۶ جانی تازه گرفته است.

مردم سرپل‌ذهاب غیرت و حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس بارها نشان داده‌اند که ارتفاعات بازی دراز می‌تواند شاهد این گواه باشد که مردم این خطه تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.

اما مردم سرپل‌ذهاب بعد از رحلت امام خمینی(ره) با مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین بیعت بستند و در زلزله سال ۹۶ هم که شاهد غم و اندوه از دست دادن اقوام خود بودند، رهبر معظم انقلاب به دیدار آنها آمد و آنها نیز به گرمی از ایشان استقبال کردند.

در محل تجمع راهپیمایی ۲۲ بهمن سرپل‌ذهاب جای سوزن انداختن نیست و راهپیمایی امسال رنگ و بوی خاص خود را دارد و هنگامی که از بالا به جمعیت نگاه می‌کنید سیل جمعیت انسان را محو تماشا می‌کند، عکاسان و تصویربرداران مشغول ثبت لحظات تماشایی هستند.

مجری مراسم شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده را به همراه سایر شعارهای انقلابی قرائت می‌کند و مردم با شور مثال زدنی همراهی می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از