حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 07 آبان 1403
قدرت پدافند هوایی ایران بر همه نمایان شد
یادداشت؛

قدرت پدافند هوایی ایران بر همه نمایان شد

قدرت بازدارندگی و پدافندی قوی جمهوری اسلامی ایران امروزه نه‌تنها برای کشورهای منطقه بلکه برای آمریکای جهان‌خوار که ادعای برتری در جهان دارد عملاً ثابت کرد که رژیم صهیونسیتی رو به زوال بوده و این نشان از عقب‌نشینی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ عقب‌نشینی آمریکا از اعلام علنی و همراهی با شرارت‌های رژیم صهیونسیتی به‌صورت آشکار نشان‌دهنده قدرت، دست برتر و توان نظامی ایران در منطقه و جهان است و رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی با اقدام احمقانه خود پرونده جنایات خود را سیاه‌تر کرد و بر همگان مبرهن است که اگر آمریکا از حمایت صهیونیست‌ها دست برمی‌داشت  در همان لحظات اولیه عملیات طوفان الاقصی کار این رژیم کودک‌کش تمام شده بود. 

آمریکا، رژیم صهیونسیتی را همچون فرزندی بی‌اختیار در آغوش دارد تا از آسیب‌های منطقه محفوظ بدارد؛ اقدامات و جنایات بی‌حد و حصر رژیم صهیونیستی اعم از نسل‌کشی، کودک‌کشی، بمباران مراکز درمانی، مدارس، اصحاب رسانه، پزشکان و پرستاران، فعالان حوزه خدمات، امداد و نجات، بمباران خانه‌های مسکونی، آتش زدن چادرهای آوارگان، کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع، تخریب بیمارستان‌ها، ترور فرماندهان جبهه مقاومت و رفتارهای غیرقانونی از جمله اقداماتی هستند که رژیم صهیونسیتی برای فرار رو به جلو انجام می‌دهد که نشان از عجز این رژیم جعلی است. 

مقاومت تمام‌قد، ایستادگی مردم غزه و موفقیت حماس و اراده آهنین جبهه مقاومت منجر به شکست رژیم غاصب صهیونیستی در همه جبهه‌ها شده است؛ علاوه بر آن عملیات وعده صادق ۱ و به‌دنبال آن عملیات متهورانه وعده صادق ۲ و نمایان شدن بازدارندگی پوشالی گنبد آهنین و پدافندهای ضعیف با وجود حمایت مالی و تسهیلاتی استکبار جهانی، برای همه نمایان شد؛ قدرت بازدارندگی و پدافندی قوی جمهوری اسلامی ایران امروزه نه‌تنها برای کشورهای منطقه بلکه برای آمریکای جهان‌خوار که ادعای برتری در جهان دارد عملاً ثابت کرد که رژیم صهیونسیتی رو به زوال بوده و این نشان از عقب‌نشینی آمریکا است. 

لذا اقدامات جنگ‌افروزانه رژیم غاصب صهیونیستی که در دو روز گذشته انجام شد هدفی به غیر از جبران رسوایی از شکست‌های پی در پی به‌خصوص در عملیات وعده صادق ۲ نبود. 

این اقدام از دید جهانیان پنهان نبود، 
یک ماه تهدید، یک هفته به بهانه لو رفتن اطلاعات حمله در نهایت با این همه امکانات هواپیمایی و پهپادی شکستی سنگین و بیش از پیش مترتب بر آن چهره جنایتکارانه‌اش آشکار شد و امروز به بعد هم ترس از پاسخ سنگین و قاطع جمهوری اسلامی ایران باید داشته باشد، چرا که بر اساس حق ذاتی دفاع مشروع، که در ماده ۵۱ منشور ملل متحد به صراحت آمده است، ایران خود را محق و موظف به دفاع در برابر اعمال تجاوزکارانه رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌داند. 

از امروز دفاع مشروع ایران مقتدر و خواب‌های آشفته برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی و لحظه‌شماری برای شروع و اتمام آن آغاز شده و این از هر عذابی برای صهیونیست‌ها سخت‌تر است. 

و اما؛ ترس از آشکار شدن بیش از پیش قدرت پوشالی فرزند بی‌اختیارش یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی و ضعیف شدن موقعیت دولت بایدن در انتخابات از دغدغه‌های  اصلی آمریکای جنایتکار است. 

امنیت پایدار داخلی، منطقه و مترتب بر آن بهبود معیشت مردم و حفظ ثبات بازار از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

ما به دنبال تنش در منطقه نبوده و نیستیم و در همه رویارویی‌ها تنها از حق دفاع مشروع در مقابل تجاوز دشمن استفاده کردیم، به‌صورت مصداقی حتی در ایامی که رژیم صهیونیستی به‌دنبال تدارک برای ادامه شرارت‌ها بود در سطح بین‌المللی با دیپلماسی قوی و به دور از هرگونه تنش و با اقتدار در مقابل اقدامات غیرانسانی صهیونیست‌ها به‌دنبال تقویت آرامش در منطقه، کاهش تنش‌های سیاسی و خاموش کردن اخبار منفی از جنگ بوده‌ایم چون خوب می‌دانیم ثبات بازار با تنش‌سیاسی رابطه تنگاتنگی دارد. 

درود خدا بر دلاورمردان نیروهای نظامی، انتظامی، هوا و فضا و ارتش که در راستای بازدارندگی، پدافندی و خاموش نمودن جنگ‌افروزی دشمن، قدرت برتر خود را به نمایش گذاشتند، لذا مایه افتخار نظام، انقلاب، مردم و فرمانده کل‌قوا و مقام معظم رهبری هستند. 

هوشنگ یوسفی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از