حالت تاریک

پیام تشکر و قدردانی فرمانده سپاه صحنه

پیام تشکر و قدردانی فرمانده سپاه صحنه

فرمانده سپاه صحنه در پیامی از شرکت گسترده مردم در این مراسم قدردانی کرد.

به  گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محسن دارابی؛ فرمانده سپاه پاسداران شهرستان صحنه با صدور پیامی از حضور گسترده مردم، مسئولان و بسیجیان ولایتمدار و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان  در مراسم تشییع هفت شهید گمنام و شهید مدافع حرم «رضا عباسی» که پس از ۸ سال پیکر مطهرش به آغوش وطن بازگشته  قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین»

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا که آرام گیرد یاد مبارک و آرام‌بخش خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

خدای عزوجل را شاکریم که امروز شاهد حضور بی‌مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان صحنه در مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام و شهید مدافع حرم «رضا عباسی»    بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می‌کنم. بواقع همه امروز شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده‌اند و نام و یاد آن‌ها در دل‌ها جاودان است.

حضور بی‌مانند و غیرقابل توصیف اقشار مختلف مردم و مسئولان  شهرستان صحنه در مراسم استقبال و تشییع  این شهدای عالیقدر، نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی‌شان به شهدا، نظام و ولایت است، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان داده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

به عنوان خدمتگزار مردم، از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر همه مردم و مسئولان در این مراسم با شکوه و اطلاع‌رسانی خبرگزاری‌ها و پیام رسان‌ها در شبکه‌های اجتماعی تقدیر و تشکر می‌کنم.

ان‌شاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از