حالت تاریک
با گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی:

قلعه‌نویی: عملکرد خوبی در مقابل ترکمنستان داشتیم

قلعه‌نویی: عملکرد خوبی در مقابل ترکمنستان داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: عملکرد خوبی برابر ترکمنستان داشتیم و تنها نقطه تاریک این دیدار به مصدومیت سردار آزمون باز می‌گردد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»، امیر قلعه‌نویی بعد از برد ۵ بر صفر تیمش در هفته سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان در ورزشگاه آزادی تهران، تاکید کرد: ابتدا باید از حضور هواداران فوتبال در ایام تعطیل در ورزشگاه آزادی تشکر کنم. امروز بانوان علاقه‌مند به فوتبال هم با حضور خود تیم ملی را به خوبی حمایت کردند و این حمایت‌ها باعث شد تیم ملی رو به جلو بازی کند.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های بعدی جایگاه بهتری برای بانوان در نظر گرفته شود، باید بهترین جایگاه ورزشگاه برای آنها باشد تا با شرایط مناسب‌تری بازی‌های تیم ملی را نظاره‌گر باشند. سرمای هوا هم مزید بر علت است و در بازی‌های بعدی امیدوارم این شرایط بهتر شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: خوشحالی هواداران روی سکو نشان داد امشب تیم ملی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و آنها از بازی تیم ملی رضایت دارند. خیلی زود به گل رسیدیم و موفق شدیم دروازه ترکمنستان را باز کنیم و در ادامه تعداد گل‌های خود را افزایش دادیم. البته برای دقایقی شاهد افت بازی تیم ملی بودیم که در بین نیمه با بازیکنان در مورد این موضوع صحبت کردیم و در ۴۵ دقیقه دوم بازی بهتری را شاهد بودیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: در کل بازی خوبی بود اما نقطه تاریک و ناخوشایند این دیدار به مصدمیت سردار آزمون باز می‌گردد که امیدوارم مشکل جدی نباشد.

وی با اشاره به حضور هواداران در ایام تعطیل و در نوروز ۱۴۰۳ تاکید کرد: امروز شاهد این حضور و حمایت آنها از تیم ملی بودیم، حضور آنها نشان دهنده این است که از بازی‌های تیم ملی رضایت دارند. در این مدت خیلی‌ها تلاش کردند این شرایط را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند و بازی‌های تیم را به شکل دیگری نشان دهند اما دیدیم که هواداران فوتبال از نحوه بازی تیم ملی رضایت داشته و این را با حضور خود نشان دادند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: در جام‌ملت‌ها همین موقعیت‌ها و شاید بهتر از آنها را هم داشتیم که به گل تبدیل نشد اما امشب همان توپ‌ها گل شد و یک برد دیگر را به دست آوردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به جوانگرایی، یادآور شد: این تغییر باید با شیب ملایم همراه باشد، چراکه در صورت عدم نتیجه‌گیری همین جوان‌ها ضرر خواهند کرد. در جام‌ملت‌ها به دنبال آن بودیم تا مردم را خوشحال کنیم که متاسفانه نشد اما دیدیم که فوتبال در این قاره نزدیک شده و نتایجی رقم می‌خورد که گواه این ادعاست.

وی گفت: برخی چند سالی است از فوتبال به دور هستند اما حرف‌هایی می‌زنند که صحیح نیست. امروز دیدیم که ژاپن با یک گل کره شمالی را برد و کره جنوبی برابر تایلند به تساوی رضایت داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: امشب یک بازی رو به جلو را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. در تیم ملی فضایی خوب و صمیمی ایجاد شده و به اذعان خود بازیکنان، بهترین دوران حضورشان در تیم ملی است.

قلعه‌نویی در مورد شرایط موجود و صحبت‌های مطرح شده در خصوص آمار و ارقام، گفت: وقتی درباره آمار صحبت می‌شود برخی دوستان می‌گویند آمار نتیجه نیست اما همین آمار در جوامع اقتصادی حرف اصلی را می‌زند و در فوتبال هم همین‌طور است. البته ما توجهی به آمار نداریم اما فکر می‌کنم این بهترین نتیجه برابر ترکمنستان بود که رقم خورد. امشب دروازه‌بان ترکمنستان شب خوبی را سپری کرد و می‌توانست به جای کنعانی‌زادگان بهترین بازیکن زمین باشد. هر چند او امشب ۵ گل خورد اما چند موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از ما گرفت.

وی تصریح کرد: نگرش ما در تیم ملی بازی هجومی است و با همه فشارهایی که به تیم ملی می‌شود تغییراتی نداریم. مردم و علاقه‌مندان به فوتبال بازی هجومی را دوست دارند و حضورشان در ایام تعطیل در ورزشگاه آزادی نشان می‌دهد از شرایط رضایت دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: در تیم ملی مهمان هستم و یک روزی هم باید بروم، اگر انتقادی می‌شود باید راهکار هم ارائه شود و این فضا خیلی به تیم ملی کمک می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از