پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-06 10:39 - شماره خبر : 9329 0
رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه مطرح کرد:

قهرمانی امیدهای کاراته ایران در آسیا

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: بیست‌ و‌ دومین مسابقات آسیایی رده‌های پایه در کشور فلیپین برگزار شد که دو ورزشکار کرمانشاهی حضور داشتند و تیم امید ایران در نهایت قهرمان آسیا شد.

سعید نصراللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال حاضر ورزش کاراته استان کرمانشاه در وضعیت بسیار خوبی است و بر اساس تقویم سالیانه ابلاغی از سوی فدراسیون کاراته مسابقات انتخابی، دوره‌های آموزش داوری و مربی‌گری در زمینه‌های کنترلی و غیرکنترلی در حال برگزاری هستند.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه عنوان کرد: در هفته جاری، روزهای هشتم و نهم شهریورماه مسابقات قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان را پیش رو داریم که به مناسبت یادواره شهدای دولت و هفته دولت برگزار خواهد شد.

نصراللهی در ادامه افزود: روز پنج‌شنبه مسابقات بانوان در تمامی رده‌های سنی و روز جمعه مسابقات بزرگسالان برگزار خواهد شد؛ طبق تقویم هیأت کاراته در اواخر شهریورماه نیز مسابقات سبک‌های آزاد کاراته را داریم که کاراته‌کاران استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته میزبان مسابقات کشوری کاراته بانوان با حضور بیش از ۳ هزار نفر بودیم، اما متأسفانه برای امسال نتوانستیم میزبان مسابقات کشوری و بین‌المللی باشیم ولی در حال رایزنی با فدراسیون برای کسب میزبانی مسابقات بین‌المللی در سال ۱۴۰۴ هستیم.

نصراللهی خاطرنشان کرد: چند روز گذشته بیست‌ و‌ دومین مسابقات آسیایی رده‌های پایه در کشور فلیپین برگزار شد و دو ورزشکار کرمانشاهی آقایان جواد صفری و امیر برزویی حضور داشتند که خوشبختانه امیر برزویی توانست مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کند و تیم امید ایران در نهایت قهرمان آسیا شد، اما در مجموع تیم ایران در دو بخش بانوان و آقایان با کسب ۱۰ مدال طلا پس از کشور ژاپن توانستند عنوان نائب قهرمانی را کسب کند.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه در پایان از برگزاری مسابقات آسیایی بزرگسالان خبر داد و گفت: در اواخر شهریورماه مسابقات آسیایی بزرگسالان برگزار خواهد شد که در بخش آقایان مهدی خدابخشی و در بخش بانوان آتوسا گلشاد‌نژاد دو ورزشکار کرمانشاهی هستند که در تیم ملی ایران حضور دارند‌.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/N2Mra
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار