حالت تاریک
رئیس تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای و بصیرت‌افزایی در جامعه

لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای و بصیرت‌افزایی در جامعه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب بر لزوم افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه و بصیرت‌دهی به مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن دوستیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران امروز در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با استفاده از تمام توان خود به میدان مقابله با جمهوری اسلامی و مردم ایران آمده و از هیچ کوششی برای ایجاد مانع برسر راه پیشرفت کشور و به انحراف کشاندن مسیر آن دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: در این فضای جنگ ترکیبی آن چیزی که بیش از همه اهمیت دارد بصیرت و هوشیاری مردم و سواد رسانه‌ای در جامعه است که می‌تواند سدی محکم در برابر جنگ ترکیبی دشمنان باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب در جنگی که با تمام توان خود ورود کرده‌اند با استفاده از روایات نادرست و اخبار اشتباه قصد تأثیرگذاری بر افکار و اندیشه مردم را دارند تا بتوانند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

دوستیان افزود: دشمن در سال گذشته با استفاده از روایت ناصحیح از یک اتفاق در کشور باعث تحریک ذهن مردم خصوصا قشر جوان جامعه شد و با تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی و با تمام نیروهای خود به میدان آمد تا با ایجاد آشوب و اغتشاش بتواند به نظام، کشور و انقلاب ضربه بزند که در ابتدا موفق شد آشوب‌هایی را در برخی از نقاط کشور به‌وجود بیاورد.

وی ادامه داد: با ورود نیروهای انقلابی به موضوع و روایت‌گری صحیح از این اتفاقی که باعث ایجاد آشوب شده بود و همچنین با رو کردن دست دشمن و نشان دادن دست‌های پشت پرده و نیت‌های شوم استکبار جهانی و نظام سلطه برای کشور بصیرت و هوشیاری مردم افزایش یافته و آشوب‌ها در کشور خاتمه یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: امروز سطح بصیرت و هوشیاری مردم افزایش یافته و در برابر روایت‌های نادرست دشمنان تأثیرگذاری بسیار کمی دارند به‌طوری که در سالگرد اغتشاشات باوجود تمام تبلیغات رسانه‌ای دشمنان، کوچکترین اتفاقی در کشور بوجود نیامد.

وی افزود: امروز دست رسانه‌های دشمن و نیت شوم آن‌ها برای مردم ایران رو شده و همه مشاهده کردند که ائتلاف نیروهای اپوزیسیون خارج‌نشین برای مقابله با نظام و کشور چگونه با شکست مفتضحانه مواجه شد و علی‌رغم تمام تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و افراد مشهور چون برمدار حق نبود، نتیجه‌ای به‌غیر از شکست نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دوستیان تصریح کرد: روایت انقلابی مردم بار دیگر توانست بر روایت دشمنان نظام و انقلاب غلبه کند اما دشمن هیچ‌وقت از پا نخواهد نشست بلکه همواره در فکر ضربه‌زدن به نظام، انقلاب و کشور خواهد بود و لذا لازم است که همواره سواد رسانه‌ای جامعه و بصیرت مردم افزایش یابد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از