حالت تاریک
امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

مجلس عامل نقاط ضعف و قوت کشور است

مجلس عامل نقاط ضعف و قوت کشور است

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: ریشه تمام نقاط قوت و ضعف کشور را باید در مجلس جستجو کرد زیرا مجلس جایگاهی رفیع و مرجع تصمیم‌گیری درباره سرنوشت مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله زمانی موسوی در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر شهیدان مرصاد، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان، اظهار داشت: رهبر انقلاب نکات ارزشمندی را بیان فرمودند که برخی از این نکات قابل تحلیل، تأمل و توجه است.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: طوفان الاقصی که به‌عنوان یک اتفاق مهم و شکستی سنگین در طول هفت دهه اخیر برای رژیم صهیونیستی از آن یاد می‌شود، به‌نوعی تدبیر امام راحل بود چون آن زمان که بسیج را تشکیل می‌دادند، این نگاه بلند امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جبهه مقاومت و هسته‌های بسیج در سراسر دنیا بسیار قابل تأمل بود.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی و استقامت در محور مقاومت ناشی از تفکر بسیجی و بصیرت امام راحل است چون امروز تفکر بسیجی دیگر منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه شاهد گسترش این تفکر در کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و اروپا هستیم.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب بیان کرد: ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی امروز در مقابل گروه چند هزار نفره حماس درمانده شده است و مجبور هستند که طرح آتش‌بس حماس را بپذیرند و اگر با وحشی‌گری مجدد حمله را آغاز می‌کنند به‌دلیل گرفتن یک امتیاز برای مذاکرات است که البته موفق هم نمی‌شوند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و از بمباران مدارس و بیمارستان‌ها، کشتن زنان و کودکان بی‌گناه و پاره کردن شکم زنان باردار و و کشتن خبرنگاران همه نوع جنایتی را در حق مردم فلسطین انجام داده‌ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی بیان داشت: با جنگ و درگیری نمی‌شود از مقاومت و حماس امتیاز گرفت و به فرموده مقام معظم رهبری راه حل امروز فلسطین تشکیل دولت مردمی با حضور صاحبان اصلی این سرزمین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی است.

وی با گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: شهید مدرس یکی از شخصیت‌های والامقام کشور ماست که بیشترین تاثیر و نفوذ را در شخصیت امام خمینی(ره) داشت و بصیرت و دلسوزی امام راحل متأثر از شخصیت شهید مدرس است که سالروز شهادت ایشان به نام روز مجلس نام‌گذاری شده است.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است که امور یعنی مسائل سیاسی، اقتصادی، بهداشتی، سلامت جسم و روح و روان مردم که باید ریشه تمام نقاط قوت و ضعف کشور را در مجلس جستجو کرد زیرا مجلس جایگاهی رفیع و مرجع تصمیم گیری درباره سرنوشت مردم است.

وی گفت: اگر امروز در کشور یا در استان و شهرستان مشکلاتی داریم و به دنبال بهتر شدن وضعیت هستیم باید حتماً دقت لازم را در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به وظایف کاندیداها، نمایندگان، مجریان انتخابات و شورای نگهبان گفت: در این امور باید رضای خداوند را در نظر داشته باشیم چون در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم.


امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب با تقدیر از اقدامات بهزیستی در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف خود، خواستار توجه بیش از پیش به جامعه معلولان و افزایش حقوق و معیشت ایشان شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از