حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
محکومیت کودک‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی
توسط امامان جمعه استان کرمانشاه مطرح شد؛

محکومیت کودک‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی

امامان جمعه استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بر حمایت کامل از جبهه مقاومت تأکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ امامان جمعه استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بر حمایت کامل از جبهه مقاومت تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گیلانغرب با اشاره به محاسبات غلط دشمنان در ترور سید شهیدحسن نصرالله و دیگر رهبران مقاومت، اظهار داشت: این اقدام‌ها نتوانسته است جبهه مقاومت و حزب‌الله را متلاشی کند و برعکس، این جبهه امروز با قدرت بیشتری در برابر صهیونیسم جهانی ایستاده است. 

امام جمعه گیلانغرب افزود: رژیم صهیونیستی به وضوح نشان داده که تنها یک رژیم دست‌نشانده است و پشت سر آن اتاق‌های فکر و جنگ آمریکا و اروپا قرار دارند. 

وی ددمنشی و کودک‌کشی را خصلت رژیم غاصب صهیونی دانست و افزود: جبهه اسلام همواره مراکز نظامی را هدف قرار می‌دهد، در حالی که دشمن به خشونت علیه کودکان و زنان بی‌پناه ادامه می‌دهد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی از وزیر خارجه کشور بابت اقدام به‌موقع در شکست تحریم آسمان لبنان و همچنین مواضع انقلابی رئیس‌جمهور در دفاع از مظلومان جهان و جبهه مقاومت تقدیر کرد. 

وی با اشاره به آیات و فرمایشات رهبری، بر ضرورت شناخت و مقابله با نفوذ دشمن تأکید کرد و به مردم هشدار داد که مراقب این ترفندهای دشمنان باشند. 

اتحاد مسلمانان برای شکست دادن دشمنان از هر چیزی مهم‌تر است 

ماموستا ملا سید محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جوانرود با اشاره به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی غاصب با کمک همدستانش روزانه ده‌ها نفر از مسلمانان مظلوم غزه و لبنان را بی‌رحمانه به شهادت می‌رساند و این مظلومان چشم به راه کمک‌های ما هستند و از امت مسلمانان می‌خواهم به هر نحوی شده به این عزیزان کمک برسانند، بدون شک اتحاد مسلمانان برای شکست دادن دشمنان از هر چیزی مهم‌تر است. 

عملیات وعده صادق ۲ هیمنه رژیم صهیونیستی را لگدمال کرد 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کنگاور ابراز داشت: عده‌ای از مردم بیگاه غزه و لبنان زیر آتش و حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند و در وضع اضطراری قرار دارند و بر ما واجب است که به آن‌ها کمک کنیم. 

امام جمعه کنگاور افزود: جهان امروز از وجود این تکفیری‌ها رنج می‌برد؛ افتخار جهان تشیع این است که منجی عالم بشریت فرزند امام حسن عسکری (عج) است و اکنون این جهان منتظر قدوم عدالت‌گستر این امام همام است. 

حسینی خاطرنشان کرد: هفته قبل مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه با صلابت وارد شدند و خطبه‌های حکیمانه‌ای بیان کردند و به رژیم غاصب صهیونیست گوشزد کردند که حد و اندازه خود را بشناسد زیرا اگر کسی بخواهد در قابل ملت ایران گردن‌کلفتی کند جایش در زباله‌دان تاریخ است. 

خطیب جمعه کنگاور با تأکید بر اینکه هیچ کشوری تا به حال این اندازه موشک بالستیک به جایی شلیک نکرده بود، اذعان داشت: این اقدام ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را لگدمال کرد و همگان بدانند که هنوز ایران از همه آنچه که در دست دارد رونمایی نکرده است. 

وی ادامه داد: ایران با انسانیت رفتار می‌کند و راضی به تلفات انسانی نیست اما اکنون این رژیم پلید پایتخت لبنان را به خاک و خون کشیده و حرف ما هم حرف امام حسین (ع) است که فرمود ما از حیات با ظالمان برائت داریم. 

حسینی تصریح کرد: ایران از همه توانش استفاده نکرد و فقط از قدرت بازدارندگی خود استفاده کرد پس صهیونیست‌ها بداند که در مقابل ملت ایران طبل توخالی بیش نیستند لذا باید با مردم ایران و رهبر ایران مؤدبانه با کرامت صحبت کنند وگرنه سیلی سختی می‌خورند. 

ترور در ذات رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام والمسلمین جامد چگنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دالاهو، اظهار داشت: ترور در ذات رژیم صهیونیستی است؛ شخصیت‌های ما از اول انقلاب تاکنون به دست رژیم غاصب صهیونیستی ترور شدند و فقدانشان خسارت در پیکره نظام و اسلام است. 

وی گفت: ما افتخار نمی‌کنیم که رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دادیم چون آن‌قدر کوچک است که به اندازه یکی از شهرهای کوچک ایران هم نیست، اصلاً برروی نقشه معلوم نیست اما همینه ظالم‌ها را در هم می‌شکنیم. 

امام جمعه موقت دالاهو گفت: ما باید انتقام می‌گرفتیم و این پاسخ شب چهارشنبه با پرتاب موشک‌ها بر پیکره رژیم صهیونیستی و جمعه نصر بود که این رژیم ملعون را در هم پاشید. 

مسجد تربیتی‌ترین مکان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب عنوان کرد: تربیت به‌عنوان مقدس‌ترین شأن ربوبیت الهی اصالتاً کار خدای متعال است؛ غایت خلقت انسان و آفرینش عالم چیزی جز تربیت انسان در تراز اسماءالله نیست. 

خطیب جمعه سرپل‌ذهاب با اشاره به تفویض‌های ربوبی تربیت اذعان داشت: خداوند متعال در تفویض ربوبی، امر خطیر تربیت را اولاً به انبیاء و ائمه (ع) افاضه فرموده است و ثانیاً تکون و قوام آن را به سه ضلع خانواده، مدرسه و مسجد پیوند داده و به همکاری و همدلی میان اولیاء و مربیان مدرسه و مسجد سپرده است. 

وی تصریح کرد: بنابراین نباید کلمه مربیان را فقط به معلمان و سایر کارگزاران مدرسه محدود کرد بلکه باید آن را شامل محیط مسجد هم بدانیم چرا که مسجد در عین اینکه عبادی‌ترین مکان در جامعه اسلامی است تربیتی‌ترین مکان نیز است. 

اقتصاد نقطه نفوذناپذیری کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقر اظهار داشت: نام‌گذاری هفته پیوند اولیا و مربیان به این جهت است که مسئولیت تربیتی فرزندان تنها به عهده پدر و مادر، مدرسه یا مسجد نیست بلکه این موارد سه ضلع برای تربیت فرزندان هستند. 

امام جمعه سنقر ضمن اشاره به شهادت پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی به دست منافقان، اذعان کرد: به نقل از مقام معظم رهبری که فرمودند «شهید آیت‌الله اشرفی عالم ربانی مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام خمینی (ره) بود، همواره از امام مدد می‌گرفت و من عمیقاً به ایشان ارادت می‌ورزیدم این پیر سالخورده و روشن‌ضمیر در دوران جنگ تحمیلی لباس نظامی به تن کرده اسلحه به دوش گرفته و در صحنه‌های گوناگون نبرد حضوری فعال داشت و همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیش‌قدم بود یاد و خاطره این بزرگوار هرگز نباید از تاریخ انقلاب اسلامی و اذهان مردم پاک شود.» 

وی ضمن اشاره به روز جهانی ریشه‌کنی فقر، عنوان کرد: فقر و غنا در مادیات و معنویات بشر اثر دارد اقتصاد یک نقطه کلیدی تعیین‌کننده و نقطه قوت و عامل مهم سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور است. 

شهاد سید حسن نصرالله نهضت مقاومت را سست نمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص‌امیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه بنا به فرمایش امام خمینی (ره) که انقلاب ما امتداد خون امام حسین (ع) است، اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله امتداد خون پاک اباعبدالله‌الحسین (ع) است و قطعاً این خون یزید زمان را از بین خواهد برد. 

امام جمعه شهرستان صحنه افزود: این شهادت نهضت مقاومت حزب‌الله را سست نمی‌کند بلکه استوارتر می‌کند؛ در اوایل انقلاب رئیس‌جمهور رجایی، باهنر، مطهری و بهشتی را در جنگ تحمیلی از دست دادیم، که به برکت خون آن‌ها انقلاب راه خود را با قدرت بیشتر ادامه داد. 

وی ادامه داد: تنها راه علاج رژیم صهیونیستی این است که نابود شود، همان‌طور که فرعون خبیث و پلید در رود نیل غرق شد، رژیم جعلی و کودک‌کش نیز در رود خونی که از زنان و کودکان فلسطین و لبنان به راه انداخته است به‌زودی زود غرق خواهد شد. 

خاص‌امیری تأکید کرد: دشمن خبیث اول از طریق ترور فیزیکی ورود پیدا می‌کند، مثل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله، اگر از این طریق نتواند دست به ترور شخصیتی می‌زند، سردار حاجی‌زاده، سردار قاآنی و سردار سلامی همه شهیدان زنده هستند و نظر مردم در مورد خدمت‌گزاران تغییر نخواهد کرد حتی اگر شیاطین با تمام ابر رسانه‌ها و غول‌های رسانه‌ای و شایعه به میدان بیایند.

 

انتهای خبر/

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از