حالت تاریک
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: جهاد تبیین از پیچیده‌ترین و خطیرترین وظایف در آخرالزمان است.

 

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مطابق آیات و روایات، دشمنان در حال جنگ هیبریدی هستند، افزود: جهاد تبیین وظیفه همه انسان‌ها است.

 

وی با تاکید بر اینکه شرط اول جهاد تبیین فهم صحیح است، گفت: جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری، جهاد تبیین فریضه‌ای فوری و قطعی در تمامی ابعاد است و همه ما موظف به انجام این تکلیف خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر اینکه موضوع آموزش باید اولویت سازمان تبلیغات اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ایده تاریخی امام خمینی(ره) است که در کشف‌الاسرار به آن اشاره داشتند.

 

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: رسالت اصلی این سازمان مدیریت جهاد تبیین است.

 

سازمان تبلیغات اسلامی در جریان‌سازی انقلاب نقش به‌سزایی دارد

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی نیز در این مراسم اظهار با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سازمان‌های مفتخر در کشور است، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در جریان‌سازی انقلاب نقش به‌سزایی دارد.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این سازمان در میان ۳۱ استان کشور حائز رتبه اول است و به حمد خدا در این چند سال در مقابل تهدیدها محکم ایستادگی کرده‌ و تریبون رسای صدای اسلام بوده‌ است.

 

وی گفت: افتخار ما این است که طی این چند سال سازمان تبلیغات اسلامی محل تفرقه و محل ستاد انتخابات هیچ‌کسی نبوده بلکه استکبارستیز بوده و در کنار هر حرکت انقلابی و جهادی حضور داشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی به بخشی از فعالیت‌های این سازمان اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پویش‌های مهرواره محله همدل، اوج و گوهرشاد رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده و همچنین در نهضت پیشرفت بانوان و شورای اندیشه‌ورز استان که همگی حافظ قرآن هستند در کشور جزو گروه‌های برتر کشور است.

 

وی خاطرنشان کرد: هرگاه ندای مظلومی را به گوش مسئولان رساندیم آن‌گاه می‌توانیم بگوییم سربازی برای انقلاب اسلامی هستیم.

 

لزوم تلاش برای احیای امر قرآن و اهل بیت(ع)

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد چقامیزرایی نیز در این مراسم، اظهار داشت: طبق آیه شریفه قرآن هدف از خلقلت جن و انس برای بندگی و عبودیت خداوند متعال است لذا اگر بخواهیم بندگی را نشان دهیم خداوند راه آن را در اطاعت از ولی قرار داده است.

 

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بنده حقیر تمام فلسفه وجودی خودم را اطاعت امر مولا می‌دانم ان‌شاءالله طی مدت ماموریت برای احیای امر قرآن و اهل بیت(ع) مطیع امر امام زمان(عج) و در این راه حرکت کنیم که بتوانیم مقدمه‌ساز ظهور باشیم.

 

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد چقامیرزایی به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه معرفی شد.

 

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن
جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن
جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن
جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن
جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از