حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 08 آبان 1403
مراسم شکرگزاری برداشت انار پاوه برگزار می‌شود
معاون عمرانی فرماندار پاوه:

مراسم شکرگزاری برداشت انار پاوه برگزار می‌شود

معاون امور عمرانی فرماندار پاوه گفت: همچون سنوات گذشته مراسم شکرگزاری برداشت انار در پاوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سالم مصطفایی ظهر امروز دوشنبه در نشست هماهنگی مراسم شکرگزاری انار پاوه اظهار داشت: پیرو موضوعات قبلی ستاد سفر شهرستان و مصوبات، بنا داریم امسال مراسمی تحت عنوان شکرگزاری انار برگزار و یک بازارچه عرضه محصولات باغی و فرآورده‌های آن برپا کنیم.

معاون امور عمرانی فرماندار پاوه افزود: برای این مراسم زیرساخت‌های لازم و محوطه مورد نیاز در سه‌راهی باینگان که ورودی شهرستان است در نظر گرفته شده است.

مصطفایی گفت: در سنوات گذشته این‌ مراسم در بیشتر روستاهای کردستان و منطقه برگزار شده، اما این مراسم با سبک و در قالب برنامه‌های متنوع دیگر در شهرستان پاوه تحت عنوان شکرانه این محصول در شهرستان پاوه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم نسبت به سنوات گذشته متفاوت برگزار می‌شود، تصریح کرد: بنا داریم به‌خاطر شکرگزای از زحمات باغداران سخت‌کوش منطقه عطا مراسم شکرگزاری انار پاوه را داشته باشیم.

وی ادامه داد: نیاز است برای استقبال مردم، گردشگران و مسافران محصول انار مرغوب ویژه شهرستان پاوه که از زمان‌های گذشته با زحمات باغداران با وجود کمبود زمین و در شرایط سخت با آماده‌سازی زمین‌های ناهموار تولید شده است‌.

وی بیان کرد: به‌منظور برگزاری افتتاحیه مراسم شکرگزاری انار پاوه و فرآورده‌های آن، یک روز اختصاص یافته و در کنار آن برای عرضه و فروش محصولات انار و سایر محصولات باغی، غذاها و نان‌های سنتی و همچنین صنایع دستی؛ بازارچه موقت برای حداقل یک هفته دایر خواهد شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از