حالت تاریک
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی:

مردم در انتخابات نقش مهمی دارند

مردم در انتخابات نقش مهمی دارند

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: تامل در بحث  انتخابات حائز اهمیت است قبل از انقلاب مردم در جریان روند ورود نماینده به مجلس نبودند اما امروز مردم سالاری حاکم هست و مردم در انتخابات نقش مهمی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا این است افراد اهل فکر باشند و هرجا لازم باشد اها تامل باشند.

 

امام جمعه سنقر و کلیایی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات افزود: تامل در بحث  انتخابات حائز اهمیت است قبل از انقلاب مردم در جریان روند ورود نماینده به مجلس نبودند اما امروز مردم‌سالاری حاکم هست و مردم در انتخابات نقش مهمی دارند.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی افزود: انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد و رهبرمعظم انقلاب خود پیشتاز دعوت مردم به حضور و مشارکت در انتخاب است چرا که  برگزاری انتخابات سالم باعث بازخورد دشمنان است.

 

وی ضمن اشاره به دسیسه‌های پنهان دشمنان خاطرنشان کرد: دشمن سعی در ناامیدکردن مردم و به خیال خود مانع حضور مردم پای صندوق‌های رأی است اما بحمدالله با حضور ۸۰ درصدی مردم نقشه‌های شوم و حربه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه خطاب به کاندیدا بیان کرد: کاندیدا از طریق حضور در مناظره ها و کانال های صداوسیما  افکار، برنامه و اهداف خود را بیان می‌کنند این باعث ترقی، پیشرفت و تضارب آرا و ارتقاء فکری جامعه است.

 

وی ضمن تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات تصریح کرد: افرادی بعنوان نخبگان جامعه همواره از این فرصت درست استفاده کردند نظرات حکیمانه ارائه دادند، روشنگری کردند و افراد زیادی را به صحنه آوردند اینها در پیشگاه خداوند متفال مهجور هستند.

 

وی گفت: برخی سوءظن ایجاد کردند و خون شهدا را لگدمال کردند و این مصداق خیانت به نظام و مردم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن خطاب به نماینده آینده و منتخب مردم تصریح کرد: نماینده باید بار سنگین امانت را درست استفاده کند و خود را نماینده همه مردم بداند جان و مال و فکرش و برنامه‌هایش را برای خدمت به مردم به‌کار گیرد و سعی در بکارگیری افراد نخبه، صاحب‌نظر و صاحب فکر را داشته باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از