پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-17 19:35 - شماره خبر : 9642 0
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه:

مرز خسروی نیازمند توسعه است

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به ارتقای زیرساخت‌های مرز خسروی، گفت: مرز خسروی نیازمند توسعه متناسب با شرایط سال‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سید جعفر امامیان عصر امروز شنبه در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه امسال نیز همانند دو سال گذشته توفیق میزبانی از زائران اربعین را داشت که مردم استان در پذیرایی و میزبانی از زوار خوش درخشیدند.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: زیرساخت‌های مرز خسروی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت و ارتقای چشم‌گیری داشته و رضایت‌مندی زائران اربعین را شاهد بودیم.

امامیان تصریح کرد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مردمی در توسعه زیرساخت‌های مرز خسروی نقش تأثیرگذاری داشتند که رضایت‌مندی زائران نشان‌دهنده کیفیت خدمات ارائه شده در این مرز است.

وی ادامه داد: امسال کمیته‌های ستاد اربعین استان کرمانشاه از ۱۸ به ۲۰ افزایش پیدا کرد که دو کمیته هماهنگی امور اقتصادی و رسانه جزو کمیته‌هایی بودند که توانستند خدمات مطلوبی را ارائه دهند، زیرا اقتصاد اربعین می‌تواند توسعه استان را در پی داشته باشد.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه افزود: پایانه مرزی خسروی بر اساس نیازهای سال ۱۳۷۰ طراحی شده اما امروز با توجه به افزایش ترددها از این مرز بین‌المللی نیازمند تدوین طرح جامع مرز بین‌المللی خسروی هستیم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراجعه‌کنندگان باشیم.

امامیان خاطرنشان کرد: امسال کمبودی در حوزه تأمین آب، یخ و سایبان احساس نشد و کم‌ترین مشکل را تردد زائران شاهد بودیم و سعی داریم سایبان‌های دائم را در مسیر شهر خسروی برپا کنیم.

وی عنوان کرد: مواکب مستقر در مرز خسروی تا چند روز پس از اربعین به زائران خدمت‌رسانی کردند و سعی کردیم تا آخرین زائر را از مرز خسروی بدرقه کنیم.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VlPLx
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار