حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

مسئولان در اجرای عدالت روابط را ترجیح ندهند

مسئولان در اجرای عدالت روابط را ترجیح ندهند

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: ادارات ذی‌ربط و مقامات مسئول و نظارت کننده در تصمیم خود برای اجرای عدالت، آشنایی‌ها و نسبت‌ها را دخالت ندهند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور، اظهار داشت: گزارش‌ها و شکایت‌هایی از مردم به ما رسیده مبنی بر اینکه نانوایی‌ها کم‌کاری می‌کنند و گاهاً از دادن نان به مردم امتناع می‌کنند که در این خصوص مسئولان باید رسیدگی و نظارت کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: شورای آرد و نان، فرمانداری و تعزیرات حکومتی باید بر عملکرد نانوایی‌ها نظارت داشته باشند و همه مسئولان باید توجه داشته باشند که با تهیه گزارش و عکس کار درست نمی‌شود بلکه باید اقدام عملی صورت بگیرد.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: ادارات ذی‌ربط و مقامات مسئول و نظارت کننده در شهر باید نهایت تلاش خود را در اجرای عدالت و نظارت بر عملکرد رده‌های پایین‌تر داشته باشند و در تصمیم خود برای اجرای عدالت، آشنایی‌ها و نسبت‌ها را دخالت ندهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین، ادامه داد: سالروز وفات این بانوای بزرگ اسلام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

وی یادآور شد: نام حضرت ام‌البنین، فاطمه بود اما بعد از ازدواج با امیرالمؤمنین از ایشان خواست که ایشان را به نام ام‌البنین خطاب کنند تا داغ دل فرزندان حضرت زهرا (س) تازه نشود.



مداحان شجاعت‌ها و شهامت‌های اهل بیت را مطرح کنند

امام جمعه شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه در مداحی‌ها باید واقعیات و مستندات گفته شود و شأن و منزلت اهل بیت (ع) حفظ شود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند بریده باد زبانی که خطبه‌خوانی حضرت زهرا را به مرثیه‌خوانی تبدیل کند.

وی اذعان داشت: در خطبه‌های حضرت زهرا (س) عزت و جلالت نهفته است و مداحان نباید در گفتن این شکوه و عظمت کوتاهی کنند و صرفا به حرف‌های تکراری و غیر مستند اکتفا کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از