حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
مسئولان کرمانشاهی از ظرفیت کنگره شهدا بهره‌برداری کنند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب:

مسئولان کرمانشاهی از ظرفیت کنگره شهدا بهره‌برداری کنند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: مسئولان کرمانشاهی از ظرفیت کنگره شهدا بهره‌برداری کنند.

علی‌اکبر رضایی در گفتکو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی کمتر از شهادت نیست و از همین جمله می‌توان فهمید که زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در کشور ارزش بسیار زیادی دارد.

وی افزود: اگر رهبر انقلاب زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را هم‌ردیف با خود شهادت می‌دانند به این دلیل است که می‌دانند ایثار و شهادت‌طلبی شهدا ما را در دفاع مقدس به برتری رساند و امروز نیز برای تقابل با دشمنان این دو مورد است که ما را به موفقیت می‌رساند.

رضایی خاطرنشان کرد: ایثار، مقاومت و شهادت باید تبدیل به یک فرهنگ شده و در جامعه نهادینه شود چون نشان داده که توانایی برتری بدون تجهیزات و تسلیحات کافی در برابر تمام ابرقدرت‌های جهانی را دارد.

این مقام مسئول اذعان کرد: برای درونی‌سازی فرهنگ‌ ایثار و شهادت در جامعه ما باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و برای این لازم است از راه‌های مختلف شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های بزرگداشت شهدا راه بسیار مهمی در زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است که باید با برنامه‌ریزی مناسب در طول سال این یادواره‌های شهدا را برگزار کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی شهدای استان یک برنامه بسیار خوبی است که امسال در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد لذا مسئولان باید از این برنامه به خوبی استفاده کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از